Η συντήρηση ενός υπεραυτοκινήτου σίγουρα θέλει «βαθύ» πορτοφόλι, αλλά ο λογαριασμός της επισκευής της Bugatti Veyron πραγματικά... ζαλίζει.
Η αλλαγή μπουζί και πολλαπλασιαστών στα περισσότερα αυτοκίνητα είναι μια εργασία με σχετικά μικρό κόστος, ειδικά άμα συγκριθεί με άλλες –όπως το δίσκο-πλατό ή κάποιο εξάρτημα στο εσωτερικό του κινητήρα. Ωστόσο, τα περισσότερα αυτοκίνητα δεν κρύβουν ένα κινητήρα W16 της Bugatti κάτω από το καπό, ο οποίος χρειάζεται όχι 4, όχι 6, όχι 8, αλλά 16 μπουζί! Φωτογραφίες που δημοσιεύτηκαν στο Reddit από άτομο που συμμετείχε στις διεργασίες δείχνουν τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει ένας μηχανικός όταν πρέπει να εργαστεί πάνω σε μια Veyron.
Σύμφωνα με αυτόν, ένα πακέτο πολλαπλασιαστών κοστίζουν… 730 δολάρια ο ένας, ενώ χρειάστηκε να περιμένουν πάνω από ένα μήνα για να τους παραλάβουν. Παράλληλα, τα 16 μπουζί –που κοστίζουν γύρω στα 20 ευρώ το ένα για ένα συμβατικό αυτοκίνητο- κοστίζουν… 170 δολάρια το ένα για μια Bugatti. Αυτό σημαίνει πως η συνολική διαδικασία κοστίζει γύρω στα 20.000 δολάρια και οι μπορούμε να δούμε το γιατί στις φωτογραφίες.
Καταρχάς, μόνο και μόνο για να φτάσει κάποιος στα μπουζί πρέπει να αφαιρέσει τα περισσότερα πάνελ του αμαξώματος της Bugatti. Στη συνέχεια, ο μηχανικός πρέπει να κάνει τον… Ταρζάν, σκαρφαλώνοντας πάνω στο υπεραυτοκίνητο κάνοντας κάτι σα “planking”. Ακόμη και τότε, ωστόσο, η δουλειά δεν είναι εύκολη. Ένας από τους μηχανικούς είπε στη σελίδα Carscoops πως «ο μόνος τρόπος για να βγάλετε τους πολλαπλασιαστές είναι να κόψετε περίπου εκατό zip ties και να ξεκολλήσετε την πλεξούδα χωρίς να πέσει τίποτα στην άβυσσο του χώρου του κινητήρα».
Ο μηχανικός της Bugatti συμπλήρωσε πως αυτή η δουλειά παίρνει 40 με 50 εργατοώρες, ενώ συνήθως απαιτείται και να βγει ο κινητήρας.