Η Volkswagen σκοπεύει να μειώσει τον χρόνο που απαιτείται για να αναπτύξει ένα νέο μοντέλο σχεδόν κατά το 1/3.
Η Volkswagen θέλει να έχει στη διάθεσή της επιπλέον 10 δισεκατομμύρια ευρώ μέχρι το 2026. Για να φτάσει εκεί, μειώνει το κόστος όπου είναι δυνατόν και προγραμματίζονται κάποιες σημαντικές αλλαγές. Σύμφωνα με το πρόγραμμα «Accelerate Forward/ Road to 6,5», θα ληφθούν μέτρα σε όλα τα επίπεδα της εταιρείας. Όπως ίσως θυμάστε, ο διευθύνων σύμβουλος Thomas Schäfer δήλωσε πρόσφατα ότι η VW «δεν είναι πλέον ανταγωνιστική». Η μείωση των δαπανών θα μπορούσε να επαναφέρει την αυτοκινητοβιομηχανία σε καλό δρόμο.
Έχοντας αυτό κατά νου, η πρώτη δουλειά θα είναι να μειωθεί ο χρόνος που χρειάζεται για την ανάπτυξη ενός νέου αυτοκινήτου από τους τρέχοντες 50 μήνες σε μόλις 36. Αυτό ειλικρινά ακούγεται ανησυχητικό, αλλά η VW επιμένει ότι τρία χρόνια θα είναι αρκετά για να φέρει ένα αυτοκίνητο στην αγορά «χωρίς να θυσιάζεται η ποιότητα ή η ασφάλεια». Αυτό το μέτρο από μόνο του θα βοηθήσει την εταιρεία να εξοικονομήσει περισσότερα από 1 δισ. ευρώ μέχρι το τέλος του 2028.
Μια άλλη σημαντική αλλαγή στον τρόπο λειτουργίας θα αντιπροσωπεύεται από τη συναρμολόγηση πολύ λιγότερων οχημάτων δοκιμής. Κατά τη διάρκεια της φάσης ανάπτυξης 36 μηνών ενός αυτοκινήτου, θα υπάρχουν 50% λιγότερα πρωτότυπα κατασκευασμένα για σκοπούς αξιολόγησης. Και πάλι, η VW λέει ότι αυτή η δραστική απόφαση δεν θα επηρεάσει αρνητικά την ποιότητα. Αυτό το μέτρο εκτιμάται ότι θα προσφέρει ετήσια εξοικονόμηση 400 εκατομμυρίων ευρώ.
Άλλα μέτρα που στοχεύουν στην ανατροπή της τύχης της VW θα περιλαμβάνουν πιο οικονομικά αποδοτικές υπηρεσίες προμηθειών, βελτιωμένες δραστηριότητες μετά την πώληση και περαιτέρω βελτιστοποιημένους χρόνους παραγωγής. Αυτές οι τρεις μέθοδοι προβλέπεται να δημιουργήσουν συνδυασμένη ετήσια εξοικονόμηση 770 εκατομμυρίων ευρώ.
Το πιο ευαίσθητο μέρος του μαζικού σχεδίου αποταμίευσης αναφέρεται σε αυτό που η VW αποκαλεί «κοινωνικά αποδεκτές περικοπές θέσεων εργασίας». Μερικές συνταξιοδοτήσεις θα προσφερθούν σε υπαλλήλους που γεννήθηκαν το 1967 καθώς και σε άτομα με βαριά αναπηρία που γεννήθηκαν το 1968. Επιπλέον, θα συνεχιστεί το υφιστάμενο πάγωμα προσλήψεων και πάγωμα πρόσβασης στην ομάδα μισθών Tarif Plus. Η γερμανική εταιρεία σκοπεύει να μειώσει το κόστος του διοικητικού προσωπικού επίσης κατά 20%.
Η VW λέει ότι αυτά τα μέτρα θα αρχίσουν να αποδίδουν καρπούς τον επόμενο χρόνο.
Όλες οι ειδήσεις
Διαβάστε περισσότερα
Χριστούγεννα 2023: 4 +1 προτάσεις για τις γιορτινές αποδράσεις
Τέλη κυκλοφορίας 2024: Έγινε η ανατροπή – Για πόσες μέρες θα δοθεί παράταση
Αποστολή στην Ιταλία: Οδηγούμε το νέο supercar της Maserati! [Βίντεο]