Οι αυτοκινητοβιομηχανίες του σήμερα τείνουν να εστιάζουν περισσότερο στην ποσότητα έναντι της ποιότητας, κάτι που δεν ισχύει για την Bugatti.
Προκειμένου να δημιουργήσει ένα φινίρισμα που πραγματικά αγγίζει την τελειότητα και να προσφέρει στους πελάτες της ένα αψεγάδιαστο προϊόν, η Bugatti ξοδεύει έναν απίστευτα υψηλό χρόνο για να τελειοποιήσει το κάθε της αυτοκίνητο. Αποστολή της είναι να εκπληρώσει τις επιθυμίες ακόμα και των πιο απαιτητικών της πελατών, οι οποίοι δεν νοιάζονται για το αν θα πρέπει να περιμένουν λίγο παραπάνω. Άλλωστε, το καλό πράμα αργεί όπως λένε.
«Η βαφή ενός υπεραυτοκινήτου της Bugatti δεν απαιτεί μόνο απίστευτη τεχνογνωσία αλλά τη δέσμευση και τη φιλοδοξία να ανταποκρίνεται πάντα στα υψηλά πρότυπα ποιότητας της μάρκας», λέει ο Simon Vetterling, σπεσιαλίστας βαφέας της Bugatti.
Πριν ακόμα περάσουν την πρώτη στρώση ασταριού, οι ειδικοί της Bugatti σχολαστικά το κάθε πάνελ για τυχόν ατέλειες. Άλλωστε, το να στοχεύετε σε ένα τέλειο φινίρισμα εάν ο καμβάς είναι ελαττωματικός, δεν έχει κανένα νόημα. Επομένως, οι ειδικοί της Bugatti ελέγχουν λεπτομερώς το αμάξωμα προτού καν πιάσουν στα χέρια τους το πιστόλι βαφής.
Μόλις το φινίρισμα των πάνελ του αμαξώματος είναι άψογο, οι τεχνίτες απλώνουν ένα αρχικό στρώμα ασταριού, το οποίο στη συνέχεια τρίβεται, για να αποφευχθεί ο σχηματισμός ακόμη και ανεπαίσθητων κυμάτων, χτυπημάτων ή κοιλωμάτων.
Μόνο και μόνο αύτη η διαδικασία διαρκεί περίπου 100 ώρες, ενώ χρειάζονται ακόμα 100 για να περαστεί η πρώτη στρώση χρώματος. Πριν ακόμα γίνει αυτό, οι βαφείς εφαρμόζουν μια στρώση βερνίκι πριν την αμμοβολή, διαδικασία η οποία επαναλαμβάνεται με αποτέλεσμα ένα βαθύ και πλούσιο χρώμα. Ακολουθεί επιθεώρηση, με τα πάνελ που είναι έστω και λίγο πιο σκούρα να ξαναβάφονται από την αρχή.
Ακόμα και τότε, όμως, η διαδικασία δεν έχει ολοκληρωθεί. Μόλις η βαφή πληροί τις προδιαγραφές της εταιρείας, ακολουθούν τέσσερις ημέρες γυαλίσματος. Στη συνέχεια εξετάζεται στη σήραγγα φωτός της Bugatti για δέκα ώρες για να ελεγχθούν για τα μικρότερα ελαττώματα.
Αποτέλεσμα; Ολόκληρη η διαδικασία μπορεί να απαιτήσει ακόμα και 700(!) ώρες δουλειάς!
Ο Ettore Bugatti «μεγάλωσε σε μια οικογένεια καλλιτεχνών και ο καμβάς του ήταν το αυτοκίνητο», δήλωσε ο Christophe Piochon, πρόεδρος της Bugatti. «Διατηρούμε αυτό το ήθος μέχρι σήμερα στην Bugatti, διασφαλίζοντας ότι κάθε πτυχή του σχεδιασμού και της παραγωγής ολοκληρώνεται με αφοσίωση στην αισθητική αριστεία».