Οι πυροσβέστες που κλίθηκαν να σβήσουν τις φλόγες που είχαν τυλίξει ένα Tesla Model S σίγουρα δεν ήταν έτοιμοι γι' αυτό που αντιμετώπισαν.
Λίγο πριν τις 11:00 το πρωί της Τρίτης 15 Νοεμβρίου, η εθελοντική πυροσβεστική εταιρεία Morris Township ανταποκρίθηκε σε μια κλήση στο Interstate 80 της κεντρικής Πενσυλβάνια. Μετά από λίγες ώρες και χιλιάδες λίτρα νερού, κατάφεραν να σβήσουν τη φωτιά για να μπορέσει το όχημα να απομακρυνθεί από το δρόμο με ασφάλεια.
Σύμφωνα με έναν από τους επιβαίνοντες, η φωτιά ξεκίνησε όταν ένα άγνωστο αντικείμενο χτύπησε στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα το Tesla να αρχίζει να βγάζει καπνούς. Ευτυχώς, οι επιβαίνοντες (συμπεριλαμβανομένου κι ενός σκύλου) βγήκαν αμέσως από το όχημα, χωρίς να υπάρχει αναφορά για κάποιο τραυματισμό. Ωστόσο, η φωτιά πήρε γρήγορα διαστάσεις, με το Tesla Model S να καταστρέφεται ολοσχερώς.
Σύμφωνα με την πυροσβεστική εταιρεία, τα δύο τάνκερ και τα παραπάνω από 15.000 λίτρα νερού που μετέφεραν δεν ήταν αρκετά για να κατευνάσουν τις φλόγες. Τελικά, χρειάστηκε η βοήθεια επιπλέον βυτιοφόρων από άλλα τρία πυροσβεστικά τμήματα και συνολικά ...45.425 λίτρα νερού. Όπως φαντάζεστε, αυτό είναι πολύ περισσότερο από όσο χρειάζεται για να σβήσει μία συμβατική φωτιά σε αυτοκίνητο, η οποία συνήθως παίρνει κάτω από 2.000 λίτρα, σύμφωνα με τους πυροσβέστες.
«Λόγω της μπαταρίας ιόντων λιθίου στο όχημα, η κατάσβεση αυτής της πυρκαγιάς απαιτούσε επιπλέον βυτιοφόρα, καθώς το όχημα συνέχιζε να καίγεται», έγραψε στο Facebook η Morris Township. «Συνολικά, τα πληρώματα χρειάστηκαν σχεδόν δύο ώρες συνεχούς χρήσης νερού, καθώς η μπαταρία συνέχιζε να διατηρεί υψηλές θερμοκρασίες».
Εντωμεταξύ, όχι μόνο τα Tesla, αλλά όλα τα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρίες ιόντων λιθίου μπορούν να οδηγήσουν σε μια πυρκαγιά που απαιτεί τεράστια προσπάθεια για να σβήσει. 'Ερευνες έχουν δείξει, ωστόσο, ότι τα ηλεκτρικά οχήματα είναι λιγότερο πιθανό να εμπλακούν σε περιστατικά που σχετίζονται με πυρκαγιά από ό,τι τα οχήματα εσωτερικής καύσης και τα υβριδικά.