Η Bell Sport & Classic, βρετανική εταιρεία με εξειδίκευση στις Ferrari, αποκάλυψε μια πλήρως ανακατασκευασμένη Ferrari 330 GTC του 1966.
Η βρετανική εταιρεία εργάστηκε για τρία χρόνια με σκοπό να επαναφέρει αυτό το υπέροχο κλασσικό αυτοκίνητο στη ζωή. Η διαδικασία ξεκίνησε με την αφαίρεση όλων των εσωτερικών εξαρτημάτων σε διάστημα δύο εβδομάδων, προτού η εστίαση στραφεί στο εξωτερικό, με τους προφυλακτήρες, τους προβολείς και το παρμπρίζ να αφαιρούνται σταδιακά από το αυτοκίνητο.
Στη συνέχεια ξεκίνησαν οι εργασίες στα μηχανικά μέρη της 330 GTC, όπου η Bell Sport & Classic έλυσε την ανάρτηση, πέρασε όλα τα σημαντικά εξαρτήματα από αμμοβολή, ενώ ανακαίνισε τα εξαρτήματα που διατηρήθηκαν, συμπεριλαμβανομένων των αυθεντικών αμορτισέρ, των βραχιόνων ανάρτησης και των ελατηρίων.
Όπως σε κάθε ανακατασκευή αυτού του είδους, δόθηκε μεγάλη προσοχή στο αμάξωμα, διασφαλίζοντας ότι θα φαίνεται εξίσου αυθεντικό, όπως όταν πρωτοβγήκε από το εργοστάσιο. Για να γίνει αυτό δυνατό η εταιρεία δεν έκανε χρήση αμμοβολής, αλλά προτιμήθηκε η χρήση θρυμματισμένων κελύφων καρύδας, αφού σε αντίθεση με την άμμο, το συγκεκριμένο υλικό δεν παράγει υψηλές θερμοκρασίες.
Η συγκεκριμένη Ferrari έφτασε αρχικά στη Bell Sport & Classic σε μπλε χρώμα, ενώ είχε ξαναβαφτεί αρκετές φορές στο παρελθόν. Τα πρωτότυπα σχέδια μαρτυρούν ότι το αυτοκίνητο βγήκε από το εργοστάσιο σε ανοιχτή πράσινη απόχρωση Verde Chiaro Metallizato. Η 330 GTC βάφτηκε εκ νέου σε αυτή την απόχρωση και όλα τα εξωτερικά πάνελ επανατοποθετήθηκαν.
Την αποστολή αποκατάστασης του εσωτερικού ανέλαβε η O'Rourke Coachtrimmers and Suppliers. Ο πελάτης ζήτησε να αντικατασταθεί το μαύρο δέρμα με το Ferrari Conolly VM 218 με τις σωστές λεπτομέρειες της περιόδου, συμπεριλαμβανομένου του χρώματος και της ύφανσης των μοκετών και του ουρανού. Τα αρχικά πλαίσια καθισμάτων διατηρήθηκαν, στο εσωτερικό των οποίων αντικαταστάθηκε όλο το υλικό.
Ένα ιδιαίτερα δύσκολο κομμάτι ήταν η ανακατασκευή του ταμπλό, αφού ενώ ο αρχικός ξύλινος καπλαμάς ήταν σε καλή κατάσταση, δυστυχώς είχε μια ...τρύπα. Αυτό ανάγκασε τους τεχνικούς της O'Rourke Coachtrimmers and Suppliers να δοκιμάσουν δεκάδες διαφορετικούς τύπους ξύλου για τη καλύψουν, πρώτου βρουν το ιδανικό ταίρι.
Ο εργοστασιακός κινητήρας Colombo V12 ανακατασκευάστηκε, με ακόμη και την τελευταία βίδα να βγαίνει, να καθαρίζεται με ατμό και να επιμεταλλώνεται όπως απαιτείται. Στη συνέχεια, ο κινητήρας υπεβλήθη σε δύο ημέρες δοκιμής σε δυναμόμετρο, πριν το αυτοκίνητο υποβληθεί σε δοκιμές 800 χλμ. στο δρόμο. Ο V12 έχει ισχύ 300 ίππων στις 7.000 σ.ά.λ.
«Με την συγκεκριμένη 330 GTC, δημιουργήσαμε ένα αυτοκίνητο που φαίνεται τέλειο, από την πρώτη ματιά μέχρι τις λεπτομέρειες που δεν θα δείτε ποτέ», περιέγραψε ο Peter Smith, Head of Acquisition & Sales της Bell Sport & Classic. «Πραγματικά πιστεύουμε ότι η ομορφιά δεν είναι κάτι επιφανειακό. Γι' αυτό, αν λύνατε αυτό το αυτοκίνητο, κάθε εξάρτημα θα σας φαινόταν καινούργιο, παρόλο που είναι 56 ετών. Ο υπέροχος συνδυασμός στυλ και απόδοσης της, καθιστά απίθανο το να φαίνεται αυτή η 330 GTC υποτιμημένη πλέον».
Η ανακατασκευασμένη Ferrari 330 GTC του 1966 κέρδισε πρόσφατα το πρώτο βραβείο στον διαγωνισμό Salon Privé Concours d'Elégance 2022.