Η νέα Porsche 911 GT3 RS δεν είναι απλώς ένα αυτοκίνητο όμορφο να το χαζεύεις, αφού μπορεί και να σου προσφέρει μια αξέχαστη οδηγική εμπειρία.
Οι κάτοχοι αλλά και οι λάτρεις των Porsche σίγουρα έχουν περάσει αρκετές ώρες της ζωής τους χαζεύοντας τα καλλίγραμμα «καπούλια» των αυτοκινήτων της γερμανικής εταιρείας, ή «μαλώνοντας» για το αν οι στρογγυλοί ή οι ωοειδείς προβολείς είναι πιο όμορφοι.
Ανεξαρτήτως μοντέλου και χρονολογίας, η Porsche πάντα βάζει το δικό της μεράκι στον σχεδιασμό του κάθε αυτοκινήτου, συνδυάζοντας τεχνολογία, πρακτικότητα και εντυπωσιακές επιδόσεις, με τη νέα Porsche 911 GT3 RS αποτελεί ένα τρανό παράδειγμα.
Το βίντεο που ακολουθεί, ωστόσο, δεν εστιάζει στις ικανότητες του εν λόγω αυτοκινήτου στις στροφές. Κρίμα βέβαια, αφού η νέα RS μπορεί να στρίψει με ταχύτητες που συνήθως είναι εφικτές μόνο σε αγωνιστικά αυτοκίνητα κατηγορίας GT3. Αντίθετα, στο βίντεο μπορούμε να δούμε πως η απόλυτη έκδοση 911 της γενιάς 992 να εκκινεί από στάση, αλλά και να ακούσουμε την υπέροχη μελωδία του 6κύλινδρου κινητήρα.
Ο ατμοσφαιρικός κινητήρας 4,0 λίτρων της 911 GT3 RS μοιράζεται πολλά από τα εξαρτήματά του με τον κινητήρα της βασικής έκδοσης της GT3. Ωστόσο, διαθέτει νέα έκκεντρα, ειδικές κυλινδροκεφαλές και ένα νέο σύστημα εισαγωγής, τα οποία ανεβάζουν την δύναμη στους 518 ίππους. Η ισχύς μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων.
Κατά τη διάρκεια της δοκιμής, το περιοδικό Motorsport ώθησε την συγκεκριμένη 911 GT3 RS μέχρι τα 263 χλμ./ώρα, χωρίς ωστόσο η Porsche να «ιδρώσει». Στην πραγματικότητα, το αυτοκίνητο μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 296 χλμ./ώρα, δηλαδή 22 χλμ. λιγότερα από την βασική έκδοση. Αυτό οφείλεται στις αεροδυναμικές προσθήκες, οι οποίες «θυσιάζουν» λίγα από τα χιλιόμετρα τελικής στον βωμό των επιδόσεων στις στροφές.
Οι αριθμοί μιλάνε από μόνοι τους, με τα φτερά, τα splitters, την τεράστια αεροτομή και τις λοιπές αεροδυναμικές προσθήκες να παράγουν 860 κιλά κάθετης δύναμης στα 285 χλμ./ώρα, κρατώντας την 911 GT3 RS «βιδωμένη» στον δρόμο. Άλλωστε, η κορυφαία έκδοση 911 της γενιάς 992 κατέχει το ρεκόρ γύρου στην κατηγορία ατμοσφαιρικών αυτοκινήτων παραγωγής στο Nurburgring, με τον εκπληκτικό χρόνο των 6:49.