EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Porsche: Ανάκληση λόγω προβλήματος στους τροχούς κεντρικού κλειδώματος

porsche-anaklisi-logo-provlimatos-stous-trochous-kentrikou-kleidomatos-738464

Σε ανάκληση συνολικά 1.851 αυτοκινήτων προχώρησε η Porsche στην Αμερική, αφού εντοπίστηκε πρόβλημα στα μπουλόνια των τροχών.

Η Porsche North America ανέφερε πως η ανάκληση αφορά τα μοντέλα, Porsche 911, 718 Cayman GT4 RS και Spyder RS. Τα εν λόγω αυτοκίνητα είναι 1.851 και όλα έχουν κατασκευαστεί μεταξύ Σεπτεμβρίου και Δεκεμβρίου του 2023. Οι άνθρωποι της Porsche προτρέπουν όλους τους ιδιοκτήτες των συγκεκριμένων μοντέλων να σταματήσουν άμεσα να τα κυκλοφορούν αφού υπάρχει πιθανότητα τα ελλαττωματικά μπουλόνια να σπάσουν, οδηγώντας τους σε ατύχημα.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της Εθνικής Υπηρεσίας Ασφάλειας Οδικής Κυκλοφορίας (NHTSA), η Porsche «πληροφορήθηκε για αρκετά περιστατικά για τα οποία ευθύνεται πρόβλημα των τροχών κεντρικού κλειδώματος». Οι έρευνα των ανθρώπων της γερμανικής μάρκας συνεχίζεται, ενώ το μήνυμα προς τους αντιπροσώπους αναφέρει πως πιθανότατα ευθύνεται μια κακή παρτίδα των μπουλονιών για τους τροχούς κεντρικού κλειδώματος.

Ενώ δεν αναφέρεται πιο ακριβώς είναι το πρόβλημα, η Porsche λέει πως η συγκεκριμένη παρτίδα μπουλονιών «μπορεί να μην έχει κατασκευαστεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές της εταιρείας», με αποτέλεσμα να υπάρχει πιθανότητα να σπάσουν. Οι ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων που συμπεριλαμβάνονται στη λίστα θα πρέπει να τραβήξουν χειρόφρενο μέχρι αυτά να ελεγχθούν από την Porsche, με τη γερμανική μάρκα να λέει πως, αν εντοπιστεί πρόβλημα, τα εξαρτήματα θα αντικατασταθούν. Οι ιδιοκτήτες αναμένεται να ειδοποιηθούν μέσα στον Δεκέμβριο.

Τι διαφορά έχουν οι τροχοί κεντρικού κλειδώματος;

Σε αντίθεση με τους συμβατικούς τροχούς, που συνήθως έχουν 4 ή 5 μπουλόνια, οι τροχοί κεντρικού κλειδώματος έχουν μονάχα 1 κεντρικό μπουλόνι. Οι εν λόγω τροχοί χρησιμοποιούνται κυρίως σε αγωνιστικά, αφού οι τεχνικοί πρέπει να αφαιρέσουν μονάχα 1 μπουλόνι για να τους αντικαταστήσουν, «κόβοντας» έτσι πολύτιμα δευτερόλεπτα στα pit stops.

Η Porsche τους χρησιμοποιεί και σε αυτοκίνητα παραγωγής αφού, όπως εξηγεί, ένας τροχός κεντρικού κλειδώματος έχει μικρότερη περιστρεφόμενη μάζα, κάτι που μειώνει τη σταδιακή χαλάρωση με την πάροδο του χρόνου.

Πηγή: Motor1

Όλες οι ειδήσεις

Τέλος η ασυδοσία στους δρόμους: 388 νέες κάμερες στην Αττική

Ρωγμές και φθορές στις ράγες του Μετρό, άμεσος ο κίνδυνος για τους επιβάτες!

Ορίστε η ευκαιρία σας να αγοράσετε μια Shelby Mustang Mach-E

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο