Με την έκδοση Clubsport Evo οι μηχανικοί της Porsche μετέτρεψαν την ήδη ξεχωριστή Porsche 911 GT2 RS στο απόλυτο «όπλο» για πίστα.
Ο τομέας στον οποίο εστίασαν οι μηχανικοί τις Porsche κατά τη σχεδίαση της έκδοσης Evo είναι η βελτίωση της αεροδυναμικής. Οι αλλαγές είναι εμφανείς στο μπροστινό μέρος της 911, με τις νέες εισαγωγές αέρα για την καλύτερη ψύξη των φρένων. Το νέο καπό και ο μπροστινός διαχωριστής συμβάλλουν επίσης στο να κρατάνε τον μπροστά άξονα «βιδωμένο» στην άσφαλτο.
Περνώντας στο πίσω μέρος, η επιβλητική αεροτομή της GT2 RS Clubsport Evo βοηθά στη συνολική αεροδυναμική βελτιώνοντας την ισορροπία του αυτοκινήτου. Τα πλαϊνά μαρσπιέ έχουν αντικατασταθεί και οι αεραγωγοί των πίσω φτερών διοχετεύουν αέρα τόσο στα πίσω φρένα, όσο και στον κινητήρα.
Οι μηχανικοί της Porsche προέκτειναν τα φτερά της GT2 RS Clubsport Evo για να καταφέρουν να χωρέσουν οι τροχοί με φάρδος 305mm μπροστά και 330 πίσω –από 265 μπροστά και 305 πίσω της «απλής» GT2 RS. Έχουν τοποθετηθεί, επίσης, νέα αμορτισέρ, τα οποία μειώνουν αισθητά την φθορά των ελαστικών σύμφωνα με την Porsche.
Η Porsche 911 GT2 RS Clubsport αναπτύχθηκε για εκδηλώσεις clubsport, πίστες και αγώνες κατηγορίας GT2 σε όλο τον κόσμο. Η έκδοση Evo έκανε το αγωνιστικό της ντεμπούτο στη σειρά αγώνων European Fanatic GT2 στη Μόντσα της Ιταλίας το Σαββατοκύριακο.
«Με την εισαγωγή της Porsche 911 GT2 RS Clubsport το 2019, η Porsche ήταν ένας από τους πρωτοπόρους στην αναβίωση της κατηγορίας GT2 στον μηχανοκίνητο αθλητισμό», σχολίασε ο διευθυντής πωλήσεων της Porsche Motorsport, Michael Dreiser. «Βλέπουμε ακόμα θετική εξέλιξη σε αυτή την κατηγορία και θέλουμε να δώσουμε στους πελάτες μας τα μέσα για να συνεχίσουν να ανταγωνίζονται στην κορυφή του τομέα GT2 με την έκδοση 911 GT2 RS Clubsport Evo».