Ένα ενδιαφέρον ζήτημα που προκύπτει με τα νέα τεχνολογικά συστήματα που είναι εξοπλισμένα τα αυτοκίνητα τι γίνονται τα προσωπικά δεδομένα και οι πληροφορίες που συλλέγονται.
Το ζήτημα αυτό απασχολεί πολύ τις αυτοκινητοβιομηχανίες και πολλές παραδέχονται ότι κάποια δεδομένα συλλέγονται μέσω των πολιτικών τους για το δημόσιο απόρρητο. Το τι γίνονται όμως αυτά τα δεδομένα είναι πολύ πιο δύσκολο να γνωρίζουμε, αλλά δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ορισμένα από αυτά καταλήγουν στα χέρια των ασφαλιστικών εταιρειών, της κυβέρνησης και άλλων.
Υπάρχουν μερικά παραδείγματα για να αντιληφθούμε το τι γίνονται και που πηγαίνουν τα προσωπικά δεδομένα ιδιοκτήτων σύγχρονων αυτοκινήτων. Για παράδειγμα οι ιδιοκτήτες Ford F-150 θα πρέπει να γνωρίζουν ότι η αυτοκινητοβιομηχανία μπορεί να συλλέξει πληροφορίες πόσο γρήγορα πηγαίνουν τα οχήματα ακόμα και πως πιέζουν τα πεντάλ του οχήματος. Η Ford διατηρεί επίσης δεδομένα για τους ιδιοκτήτες, συμπεριλαμβανομένης της τοποθεσίας και των πληροφοριών για την άδεια οδήγησης.
Όσον αφορά την Τoyota, μπορεί να συλλέξει πληροφορίες για τον χειρισμό του τιμονιού, την επιτάχυνση του οχήματος, την ταχύτητα, το σύστημα πέδησης και την τοποθεσία του οχήματος. Τέλος, ορισμένα μοντέλα έχουν την δυνατότητα ακόμη και να σαρώσουν το πρόσωπό των οδηγών όταν εισέρχονται στο αυτοκίνητο.
Συγκεκριμένα, αναφορά του Wired αναφέρει ότι εκπρόσωπος της Toyota δήλωσε ότι «Αυτά τα δεδομένα δεν είναι αναγνώσιμα από τον άνθρωπο και τυχόν χαρακτηριστικά του προσώπου αποθηκεύονται μόνο στο όχημα και δεν μεταδίδονται στην Toyota». Επίσης αναφέρεται ότι οι πελάτες έχουν ωστόσο την δυνατότητα να απενεργοποιήσουν τη μετάδοση δεδομένων.
Επιπλέον, η Chevrolet συλλέγει πληροφορίες από τα οχήματά της όπως η τοποθεσία, το ιστορικό διαδρομής, η ταχύτητα, ακόμη και δεδομένα για τα παραθύρα. Η αυτοκινητοβιομηχανία μπορεί ακόμη και να λάβει πληροφορίες για το πώς χρησιμοποιείτε την ενέργεια από το σπίτι σας εάν φορτίσετε το GM EV σας εκεί.