Στο νέο βίντεο του καναλιού Vilebrequin στο Youtube μπορούμε να δούμε ένα Fiat Multipla όπως σίγουρα δε το έχουμε ξαναδεί.
Το Fiat Multipla είναι ένα από τα πιο άσχημα αυτοκίνητα που έχουν φτιαχτεί ποτέ, αν όχι το πιο άσχημο. Ωστόσο, το Multipla δε σχεδιάστηκε για να συμμετέχει σε… καλλιστεία, αλλά για να είναι ένα πρακτικό και ευρύχωρο αυτοκίνητο. Το συγκεκριμένο Multipla βέβαια, σχεδιάστηκε έχοντας ένα πράγμα στο μυαλό: Την ταχύτητα στην πίστα!
Η πρώτη «χτυπητή» διαφορά σε σχέση με ένα εργοστασιακό μοντέλο είναι το πλήρες bodykit, φινιρισμένο σε ερυθρόλευκη απόχρωση. Το αυτοκίνητο έχει φαρδύνει επικίνδυνα, με την αεροδυναμική του να έχει βελτιωθεί χάρη σε εξαρτήματα όπως ο μπροστινός διαχωριστής, η επιβλητική πίσω αεροτομή, ο διαχύτης, αλλά και η αεροτομή στο… καπό.
Οι μεγαλύτερες αλλαγές δε φαίνονται εκ πρώτης ματιάς, αλλά σίγουρα ακούγονται εκ πρώτης… γκαζιάς. Κάτω από το καπό του εν λόγω Multipla βρίσκεται ένας κινητήρας από C7 Corvette Z06, ο οποίος διαθέτει 650 ίππους σε εργοστασιακή μορφή. Ωστόσο, ο V8 κινητήρας 6,2 λίτρων έχει τροποποιηθεί σε σημείο που τώρα παράγει… 1.276 ίππους!
Υπενθυμίζουμε πως αυτοκίνητο αυτό βγήκε από τη γραμμή παραγωγής με ένα κινητήρα 1,6 λίτρων και 102 ίππων, όποτε αυτή τη στιγμή διαθέτει… 12πλάσια ισχύ. Αυτή μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω του εργοστασιακού αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων της Corvette. Το πλαίσιο του Multipla έχει ενισχυθεί και το αυτοκίνητο έχει στηθεί για πίστα, με coilover αναρτήσεις, φαρδιά ελαστικά Michelin και τεράστια φρένα.
Στο εσωτερικό της καμπίνας η πρακτικότητα έχει πάει… βόλτα, με την πεντάθυρη διάταξη να έχει καταργηθεί και τα 6 καθίσματα να έχουν δώσει τη θέση τους σε 2 αγωνιστικά bucket. Το τιμόνι έχει αντικατασταθεί με τιμόνι GT δίπλα σε ένα short-shifter, ενώ το roll cage ολοκληρώνει τον χαρακτήρα πίστας αυτού του ιδιαίτερου Fiat Multipla.
Τα παιδιά του καναλιού Vilebrequin το οδήγησαν στην πίστα Magny-Cours και σίγουρα θα το θυμούνται για καιρό, κρίνοντας από τα πολλά… γαλλικά που ακούσαμε (κυριολεκτικά και μεταφορικά).