Στο φετινό Motor Show των Βρυξελλών, η Dacia αποκάλυψε μια νέα έκδοση του Spring, το Dacia Spring Extreme.
Ενδιαφέρον είναι πως, εκτός από τις διαφορετικές προδιαγραφές, το νέο μοντέλο διαθέτει κι έναν πιο ισχυρό ηλεκτροκινητήρα, αν και η επιπλέον δύναμη είναι... ελάχιστη. Το αποκορύφωμα του Dacia Spring Extreme είναι ο νέος κινητήρας “Electric 65” που αποδίδει 64 ίππους. Αυτό μπορεί να μην ακούγεται πολύ, ωστόσο, αποτελεί μια αύξηση 20 ίππων σε σχέση με την τυπική έκδοση του “Electric 45”. Ο νέος ηλεκτροκινητήρας συνδυάζεται επίσης με ένα νέο κιβώτιο ταχυτήτων που επιτρέπει «μεγαλύτερη επιτάχυνση και ανάκτηση σε μεγάλο εύρος». Στο ηλεκτρικό μοντέλο διατηρείται η ίδια μπαταρία ιόντων λιθίου 26,8 kWh, η οποία προσφέρει αυτονομία WTLP 220 χλμ. στον μικτό κύκλο και 305 στον αστικό.
Το Dacia Spring Extreme εισάγει τη νέα απόχρωση “Slate Blue” σε συνδυασμό με Cooper Brown τόνους στις ράγες οροφής, στους καθρέφτες, στους θόλους των τροχών, καθώς και το logo της Dacia στο πορτμπαγκάζ. Όσον αφορά το προφίλ, αυτό περιλαμβάνει αυτοκόλλητα που κάνουν το αυτοκίνητο να μοιάζει με ένα μικροσκοπικό crossover. Διαθέτει, επίσης, μια επανασχεδιασμένη μάσκα και το νέο έμβλημα “DC”, που παρουσιάστηκαν πέρυσι από την Dacia.
Στο εσωτερικό του νέου μοντέλου, οι σχεδιαστές της Dacia πρόσθεσαν χάλκινες πινελιές στην κεντρική κονσόλα, αεραγωγούς και κάρτες θυρών παράλληλα με τις ραφές Cooper Brown στην ταπετσαρία των καθισμάτων. Ο βασικός εξοπλισμός του Spring Extreme περιλαμβάνει την οθόνη αφής infotainment 7 ιντσών με πλοήγηση, κάμερα οπισθοπορείας και ηλεκτρονικά ρυθμισμένους καθρέφτες, χειροκίνητο κλιματισμό, αυτόματους προβολείς, θύρα usb, συνδεσιμότητα Bluetooth, AEB, έξι αερόσακους.
Στην Γαλλία, η Dacia θα αρχίσει να δέχεται παραγγελίες για το Spring Extreme στις 17 Ιανουαρίου, με τις πρώτες παραδόσεις να αναμένονται πριν το καλοκαίρι. Η τιμολόγηση του μοντέλου αγγίζει τα 22.300 ευρώ, μη συμπεριλαμβανομένων των κρατικών επιδοτήσεων. Από την κυκλοφορία του Dacia Spring στην αγορά, την άνοιξη του 2021, η εταιρεία έχει λάβει περισσότερες από 100.000 παραγγελίες.
Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία της εταιρείας, οι περισσότεροι αγοράζουν το προσιτό EV ως δεύτερο όχημα και η Dacia αναφέρει ότι είναι το κύριο μέσο μεταφοράς κατά την διάρκεια της εβδομάδας για το 90% των νοικοκυριών που διαθέτουν παραπάνω από ένα όχημα. Επίσης , οι ιδιοκτήτες Spring τα οδηγούν κατά μέσο όρο 31 χλμ. την μέρα, με μέση ταχύτητα 16 χλμ./ώρα ενώ στο 75% των περιπτώσεων πραγματοποιείται φόρτιση στο σπίτι για 3,5 ώρες κατά μέσο όρο.
Όλες οι ειδήσεις