H Ομάδα Σίγμα, τη δεκαετία του ’90, είχε στις τάξεις της μερικές ιδιαίτερες και πανάκριβες κατασκευές. Έχει επιστρέψει στην πόλη. Προσοχή.
Μια φορά κι έναν καιρό δεν ήταν όλα τα περιπολικά ίδια. Μερικά αποτελούσαν μία επίλεκτη ομάδα που αποτελούνταν από πολύ δυνατά, γρήγορα αυτοκίνητα που το πλήρωμά της είχε ως βασικό στόχο την παραβατικότητα σε συνήθη στέκια αυτοσχέδιων αγώνων. Ήταν η Ομάδα Σίγμα. Την ήξερε ακόμα και ο τάπητας στη Λ. Βουλιαγμένης. Έχει επιστρέψει. To BMW M5 (E60) είναι ένα από τα «όπλα»
HΟμάδα Σίγμα είχε στις τάξεις της μερικές πολύ ιδιαίτερες και πανάκριβες κατασκευές. Ανάμεσά τους τα Audi RS2, BMW M3, Lancia Integrale, Mercedes 190 2.3-16, Ford Sierra Cosworth, Porsche 911 και άλλα κορυφαία της εποχής. Η επίλεκτη ομάδα ήταν δημιούργημα του εκκλιπόντος, τότε Υπ. Δημοσίας Τάξης, Σήφη Βαλυράκη
Η «δεξαμενή» από την οποία αντλούνταν τα αυτοκίνητα ήταν, κυρίως, κατασχεμένα από τον ΟΔΔΥ (Οργανισμό Διαχείρισης Δημόσιου Υλικού). Επίσης, κάποια από αυτά αγοράστηκαν από τη μεταχειρισμένη αγορά.
Πολύς κόσμος που σύχναζε στα γνωστά στέκια με τις κόντρες, στα «Λιμανάκια», τη «Βούτα», τη «Μαύρη», στα συνήθη σημεία των νοτίων προαστίων καθώς και σε άλλα ραντεβού όπου τότε γινόταν κυριολεκτικά της τρελής, είχε υπόψιν του να σημάνει συναγερμό στη θέα των αυτοκινήτων της Ομάδας Σίγμα.
Διαβάστε τη συνέχεια στο 4drivers.gr πατώντας εδώ.
Όλες οι ειδήσεις
Πιο σπορτίφ με έως 333 ίππους το ανανεωμένο Cupra Formentor
Τέλη κυκλοφορίας: Από αύριο ξεκινά η πληρωμή με τον μήνα
Σύστημα Auto Start-Stop: Πότε είναι πραγματικά αποτελεσματικό;