Η αποκάλυψη της πολυαναμενόμενης Alfa Romeo Milano θα πραγματοποιηθεί στις 10 Απριλίου στις 18:00 το απόγευμα.
Η Alfa Romeo Milano θα είναι ένα κρίσιμο μοντέλο για την μιλανέζικη φίρμα γιατί θα επαναφέρει τη μάρκα σε μια κατηγορία που δεν ήταν παρούσα εδώ και έξι χρόνια. Μετά την αποχώρηση της MiTo από τη σκηνή το 2018, στην πραγματικότητα, η εταιρεία πρόσφερε μόνο μεγαλύτερα μοντέλα, όπως το Tonale. Το πρόγραμμα, με την κωδική ονομασία Progetto 966, θα έχει μήκος περίπου 4 μέτρα και 20 εκατοστά, και θα είναι το μεγαλύτερο από τα μοντέλα που βασίζονται στην πλατφόρμα Cmp, περίπου δέκα εκατοστά μακρύτερο από το Jeep Avenger και επίσης μεγαλύτερο από το Fiat 600.
Το ύψος θα πρέπει να είναι γύρω στο ένα μέτρο και πενήντα εκατοστά, ενώ το πλάτος θα είναι γύρω στο ένα μέτρο και ογδόντα εκατοστά, έτσι ώστε να διασφαλίζονται ικανοποιητικοί χώροι στο εσωτερικό. Το πορτμπαγκάζ, ωστόσο, θα έχει χωρητικότητα λίγο κάτω από τα 400 λίτρα.
Σχεδίαση
Η Alfa Romeo Milano θα είναι το πρώτο μοντέλο με σχέδιο που φέρει την υπογραφή του Alejandro Mesonero-Romanos, του νέου διευθυντή σχεδίασης της μάρκας. Ο Ισπανός, που σχεδίασε μοντέλα όπως το Cupra Formentor και τα Seat Leon και Ibiza, έχει ήδη συνεργαστεί με την Alfa Romeo για την 33 Stradale, αλλά το μικρό B-Suv θα είναι η πρώτη του ιταλική δημιουργία που αναπτύχθηκε από την αρχή. Ο πενηνταεξάχρονος σχεδιαστής από τη Μαδρίτη, έγινε επικεφαλής του Alfa Romeo Style Center τον Ιούνιο του 2021, μετά την αποχώρησή του από τον όμιλο Renault, όπου ήταν υπεύθυνος για το σχεδιασμό των μοντέλων της Dacia από τον Ιούλιο του 2020.
Εσωτερικό
Ορισμένες εσωτερικές λεπτομέρειες έχουν προβλεφθεί από τις κατατεθειμένες πατέντες, στις οποίες μπορείτε να δείτε μια ενημερωμένη έκδοση του πίνακα οργάνων και μια μεγάλη οθόνη αφής για το σύστημα ψυχαγωγίας στο κέντρο του ταμπλό.
Κάτω από αυτήν την οθόνη, η οποία θα είναι μεγαλύτερη από 10 ίντσες, υπάρχει μια σειρά από κουμπιά για τη ρύθμιση του κλιματισμού και του ηχοσυστήματος: τα χειριστήρια του κιβωτίου ταχυτήτων, καθώς και ο επιλογέας των προγραμμάτων οδήγησης, βρίσκονται στο κεντρικό τούνελ, όπου επίσης είναι τοποθετημένος ο διακόπτης του χειρόφρενου. Το τιμόνι έχει επίπεδο κάτω μέρος και ενσωματώνει τα χειριστήρια για το Adas και το infotainment.
Κινητήρες
Όπως έχει ήδη συμβεί με όλα τα νέας γενιάς B-SUV που βασίζονται στην πλατφόρμα CMP, η Alfa Romeo Milano θα παρουσιαστεί επίσης με ηλεκτρική εμφάνιση και στη συνέχεια θα γίνει επίσης υβριδική. Το ηλεκτροκίνητο μοντέλο θα διαθέτει μπαταρίες 54 kWh και κινητήρα 156 ίππων, αλλά δεν μπορεί να αποκλειστεί, δεδομένης της αθλητικής ψυχής της εταιρείας, ότι οι μηχανικοί μπορεί να έχουν αυξήσει την ισχύ.
Τα υπόλοιπα μοντέλα του ομίλου που εξοπλίζονται με την ίδια μπαταρία, προσφέρουν περίπου 400 χιλιόμετρα αυτονομίας , 0-100 σε 9 δευτερόλεπτα και επιτυγχάνουν τελική ταχύτητα 150 χλμ./ώρα. Ωστόσο, εξακολουθεί να είναι αβέβαιη η προσφορά βενζινοκινητήρων: φαίνεται απίθανο η Alfa Romeo να προσφέρει τον βενζινοκινητήρα των 1.2 λίτρων και 101 ίππων που έχουμε ήδη δει στο Fiat 600 και το Jeep Avenger, με το σύνολο των 136 ίππων να είναι πιο αξιόπιστο.
Έκδοση Quadrifoglio
Μετά την παρουσίαση των αρχικών εκδόσεων, η Alfa Romeo θα παρουσιάσει επίσης μια παραλλαγή υψηλών επιδόσεων, τη Milano Quadrifoglio. Πολύ λίγα είναι ακόμα γνωστά γι’ αυτή, αλλά πιστεύουμε πως θα βασίζεται στην πλατφόρμα Perfo-eCmp που θα κάνει το ντεμπούτο της στο νέο Abarth 600e και στη συνέχεια θα χρησιμοποιηθεί και στο Lancia Ypsilon HF. Γνωρίζουμε επίσης πως τα δύο αυτοκίνητα θα είναι προσθιοκίνητα και θα έχουν ισχύ 240 ίππων, για 0-100 κάτω από 6 δευτερόλεπτα.
Είναι επομένως πιθανό ότι η Milano θα μπορούσε επίσης να χρησιμοποιήσει το ίδιο σύστημα μετάδοσης κίνησης, αλλά δεν μπορεί να αποκλειστεί ότι οι μηχανικοί της Alfa Romeo σχεδιάζουν μια εξέλιξη αυτού του συστήματος.
Παραγωγή
Η Alfa Romeo Milano θα είναι το μόνο μοντέλο στην τρέχουσα γκάμα της Alfa Romeo που δεν θα παράγεται στην Ιταλία. Η μεγαλύτερη Alfa Romeo Tonale είναι στην πραγματικότητα συναρμολογημένη στην Καμπανία, στο εργοστάσιο Pomigliano, ενώ η Giulia και η Stelvio παράγονται στο Lazio, στο Cassino. Η Milano ωστόσο, που μοιράζεται τα μηχανικά της μέρη με μοντέλα όπως το Fiat 600 και το Jeep Avenger, θα κατασκευαστεί στην Πολωνία, στο εργοστάσιο της Stellantis στο Tychy.
Παρουσίαση
Η επίσημη παρουσίαση της Alfa Romeo Milano έχει οριστεί για την Τετάρτη 10 Απριλίου, στις 08:00μ.μ. Ωστόσο για να το δούμε στο δρόμο, θα πρέπει να περιμένουμε λίγο παραπάνω μιας και η άφιξη των πρώτων μοντέλων στις αντιπροσωπείες είναι προγραμματισμένη για το τέλος του καλοκαιριού.
Τιμή
Προς το παρόν δεν υπάρχουν συγκεκριμένες πληροφορίες για τους τιμοκαταλόγους της νέας Alfa Romeo Milano, αλλά περιμένουμε να είναι ελαφρώς υψηλότερες από αυτές των Fiat 600 και Jeep Avenger.
Όλες οι ειδήσεις
Πως θα προφυλάξετε το αυτοκίνητο σας από την Αφρικανική σκόνη;