EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Οι Lamborghini εξελίσσονται και με την συνδρομή “άμπαλων” οδηγών

oi-lamborghini-exelissontai-kai-me-tin-syndromi-abalon-odigon-713784

Δεν διαβάσατε λάθος, η Lamborghini επιλέγει και μέτριους οδηγούς στην διαδικασία εξέλιξης των αυτοκινήτων της και ο λόγος είναι απλός: η σκληρή πραγματικότητα.

Aμέτρητα τα video με πανάκριβα υπέρ-αυτοκίνητα που διαλύονται σε μπαριέρες, τοίχους ή καταλήγουν εκτός δρόμου μετά από μια υπερστροφή που δεν μπόρεσε να ελέγξει ο οδηγός τους. Γεγονός είναι ότι τα ηλεκτρονικά συστήματα δεν είναι πανάκεια και προφανώς δεν έχουν idiot – proof λειτουργία.

Από την άλλη, με χρήματα μπορείς να αγοράσεις πολλά πράγματα, σίγουρα γρήγορα αυτοκίνητα, αλλά μέχρι που να αποκτήσουμε θύρα USB στον αυχένα και να κατεβάζουμε την τελευταία έκδοση του “Χεράς V2.0”, οι οδηγικές ικανότητες δεν συμπεριλαμβάνονται σε αυτά.

Η σκληρή πραγματικότητα είναι λοιπόν, ότι όσο ονειρικά και θελκτικά και αν είναι, τα αυτοκίνητα αυτά δεν απευθύνονται σε όλους. Ακόμα και χωρίς το τραβηγμένο παράδειγμα που χρησιμοποιήσαμε, η φιλοσοφία της εξέλιξης ενός μοντέλου αποκλειστικά από επαγγελματίες οδηγούς με γνώμονα την συμπεριφορά στο όριο, σημαίνει ότι αυτό θα καταλήξει να είναι απόλυτο, σκληρό και μη απολαυστικό για τους κοινούς θνητούς.

“Συγκερασμός” είναι λοιπόν αυτό που σκέφτηκε η Lamborghini, στο μέτρο του δυνατού βέβαια, χωρίς να χαθεί ο sport χαρακτήρας των μοντέλων της. Επί το πρακτέου, όπως πρόσφατα δήλωσε ο επικεφαλής του τεχνικού τμήματός της εταιρείας, Rouven Mohr, η Lamborghini χρησιμοποιεί πλέον τρεις ομάδες οδηγών εξέλιξης για τα μοντέλα της: Επαγγελματίες αγωνιζόμενους που αντιπροσωπεύουν το κορυφαίο οδηγικό επίπεδο, τους μηχανικούς της που αποτελούν το μέσο επίπεδο και απλούς οδηγούς που αντιπροσωπεύουν… πολλούς από εμάς. Είπαμε, σκλήρη η πραγματικότητα!

Ο απώτερος σκοπός της σύστασης αυτών των ομάδων είναι φυσικά τα αυτοκίνητα της Lamborghini να προσφέρουν οδηγική ευχαρίστηση και απόλαυση σε όλους και ενδεικτικό της σημασίας που δίνει η εταιρεία σε αυτό, είναι το γεγονός ότι αν οι χρόνοι μεταξύ των επαγγελματιών οδηγών και των “κοινών θνητών” έχουν μεγάλη απόκλιση μεταξύ τους, τότε επανεξετάζεται το στήσιμο του υπό εξέλιξη αυτοκινήτου.

“Προτιμώ να χάσουμε κάτι ελάχιστο σε χρόνους στο γυρολόγιο σε πίστα, προκειμένου ο μέσος οδηγός να έχει την δυνατότητα να οδηγήσει πιο γρήγορα και να ευχαριστηθεί την διαδικασία”, δήλωσε επίσης ο Mohr, εγκαινιάζοντας μια νέα φιλοσοφία εξέλιξης για την Lamborghini.

Όλες οι ειδήσεις

Νέα Porsche 911: Υβριδική και ακόμα πιο δυναμική!

Έρευνα: Το 87% των Ελλήνων οδηγών φοβάται την επιθετική συμπεριφορά

Η αύξηση της εκπομπής ρύπων ως “παρενέργεια” της μετα-covid εποχής

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο