EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

ΟΑΣΑ: Με κάρτα η είσοδος σε όλα τα ΜΜΜ από το 2025

oasa-me-karta-i-eisodos-se-ola-ta-mmm-apo-to-2025-697440

Αντίστροφα μετρά ο χρόνος για να μπορούν οι επιβάτες των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς να κάνουν ανέπαφες πληρωμές με κάρτα στο σύνολο των μετακινήσεων τους από τις αρχές του 2025.

Όπως εξήγησαν πηγές από τον ΟΑΣΑ στο eleftherostypos.gr, «μέχρι τέλος Δεκεμβρίου θα τρέχει το πιλοτικό πρόγραμμα που εφαρμόζεται σε γραμμές Express του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών και έπειτα θα τεθεί σε πλήρη λειτουργία για όλες».

Πάντως, όπως επισημαίνουν οι ίδιες πηγές, «οι επιβάτες φαίνεται να έχουν εναρμονιστεί πλήρως με την νέα υπηρεσία και μάλιστα πολλοί εξ’ αυτών πληρώνουν με αυτό τον τρόπο το αντίτιμο του εισιτηρίου τους».

Στο διαδικαστικό κομμάτι, όταν το σύστημα τεθεί σε πλήρη εφαρμογή, ο επιβάτης θα έχει την δυνατότητα να χρησιμοποιεί την πιστωτική/χρεωστική του κάρτα, το smartwatch αλλά και το κινητό του τηλέφωνο που έχει ενσωματωμένη την κάρτα, όπως κάνει σήμερα με το εισιτήριο ή την κάρτα πολλαπλών διαδρομών, περνώντας την από την μπάρα εισόδου και το ακυρωτικό μηχάνημα. Οι πύλες θα ανοίγουν αυτόματα και το ποσό των κομίστρων – ανάλογα με τις διαδρομές που θα κάνει – θα αφαιρείται στο τέλος της ημέρας με την επιλογή μάλιστα της οικονομικότερης λύσης που προσφέρεται στο σύστημα από τα εκπτωτικά προγράμματα του ΟΑΣΑ (π.χ. 2 διαδρομές 2,30 ευρώ αντί για δύο μονά εισιτήρια των 1,20 δηλαδή 2,40 ευρώ).

Διευκρινίζεται ότι έως τα τέλη Δεκεμβρίου οι επιβάτες, εκτός από ATH.ENA Ticket ή ATH.ENA Card, μπορούν να χρησιμοποιούν τραπεζική κάρτα, ή τις κάρτες στις ενεργοποιημένες συσκευές τους (smartphone ή smartwatch) για να επιβιβαστούν σε λεωφορεία ΜΟΝΟ των γραμμών Express του ΔΑΑ (Χ93, Χ95, Χ96, Χ97).

Η νέα υπηρεσία προέκυψε στο πλαίσιο σύμβασης του ΟΑΣΑ με την Hellas Smart Ticket Α.Ε., θυγατρική της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ, σε συνεργασία με την LG CNS και με την υποστήριξη της Visa και της NBG Pay.

Τα οφέλη για τον επιβάτη

Με την εφαρμογή της χρήσης τραπεζικών καρτών για την επιβίβαση στα ΜΜΜ, το επιβατικό κοινό δεν θα χρειάζεται:

-Να προμηθευτεί εισιτήριο μέσω των εκδοτηρίων ή των εκδοτικών μηχανημάτων (ΑΜΕΚ).

-Να γνωρίζει τα διαθέσιμα προϊόντα μετακίνησης για να επιλέξει το κατάλληλο. Το σύστημα στην πλήρη ανάπτυξη του θα χρεώνει στον επιβάτη το πιο οικονομικό προϊόν κομίστρου, με βάση τις μετακινήσεις του.

-Να αναζητήσει σημεία πώλησης, ή να περιμένει σε ουρές για την αγορά εισιτηρίου, προκειμένου να μετακινηθεί με τα ΜΜΜ.

Όλες οι ειδήσεις

YangWang U9: Έχει τα πιο προσιτά 1.287 άλογα της «πιάτσας», κάνει τον βάτραχο, το τανκ και τον Trump

Φόρμουλα 1: Προεπισκόπηση Γκραν Πρι Αζερμπαϊτζάν – Ανεμοδαρμένη πίστα

Περίπου οι μισές πωλήσεις αυτοκινήτων στην Ελλάδα τον Αύγουστο αφορούσαν υβριδικά οχήματα

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο