Δύο δεκαετίες μετά τη τελευταία αλλαγή, η Automobili Lamborghini ανανέωσε το ιστορικό λογότυπο με τον εβληματικό ταύρο.
Η ανανέωση καθοδηγείται από μια νέα στρατηγική που περιλαμβάνει την προσαρμογή της οπτικής εμφάνισης της μάρκας ώστε να αντικατοπτρίζει καλύτερα τις «γενναίες», «απροσδόκητες» και «αυθεντικές» αξίες της αποστολής της, δηλαδή το «Driving Humans Beyond», μια ιδέα που μεταφράζεται στην πρόθεση υπερβαίνουν τα όρια, τα πρότυπα και τις συμβάσεις.
Αυτή η εξέλιξη είναι μέρος της ευρείας διαδικασίας μετασχηματισμού που υποδηλώνει το σχέδιο «Direzione Cor Tauri», μια στρατηγική που ενσωματώνει τη νέα πορεία της Lamborghini που επικεντρώνεται στη βιωσιμότητα και την απαλλαγή από εκπομπές ρύπων. Στόχος είναι να δημιουργηθεί μια βάση για τις μελλοντικές γενιές, που θα χρησιμεύσει ως έμπνευση και πρότυπο για καινοτομία και βιώσιμη πρόοδο. Έχοντας αυτό κατά νου, η μάρκα από τη Sant’Agata Bolognese εφαρμόζει αλλαγές που αφορούν όχι μόνο τα αυτοκίνητα, αλλά την εταιρική ταυτότητα στο σύνολό της, επηρεάζοντας έτσι την κουλτούρα και τις αξίες της, οι οποίες θα δουν επίσης μια νέα έκφραση όσον αφορά όλα τα οπτικές πτυχές.
Το νέο λογότυπο χρησιμοποιείται σε όλα τα επίσημα κανάλια της εταιρείας, επαναπροσδιορίζεται από μια ευρύτερη γραμματοσειρά Lamborghini σε σχέση με τον προκάτοχό της και από χρώματα που είναι minimal αλλά και έντονα. Ως εκ τούτου, το μαύρο και το άσπρο επιβεβαιώνονται εκ νέου ως οι κύριες αποχρώσεις, συμβολίζοντας τη σαφή ταυτότητα της μάρκας, ενώ το κίτρινο, μαζί με την εισαγωγή του χρυσού χρώματος, χρησιμοποιείται ως το χρώμα έμφασης. Αυτή η ανανεωμένη έκδοση του λογότυπου γίνεται αναπόσπαστο μέρος της χαρακτηριστικής ταυτότητας της εταιρείας και θα εφαρμοστεί επίσης σε μελλοντικά αυτοκίνητα. Επιπλέον, ο εμβληματικός ταύρος στο κέντρο του λογότυπου έχει υποστεί μεγάλη μεταμόρφωση. Για πρώτη φορά, θα υπάρχει μεμονωμένα στα ψηφιακά σημεία επαφής της εταιρείας, χωριστά από την κλασική ασπίδα για να προσδώσει ακόμη μεγαλύτερη προβολή.
Αλλά η αλλαγή επεκτείνεται και σε όλες τις εκδηλώσεις της μάρκας. Μάλιστα, έχει δημιουργηθεί μια επίσημη γραμματοσειρά Automobili Lamborghini που απηχεί τις αδιαμφισβήτητες γραμμές και τη γωνιότητα των αυτοκινήτων, σύμφωνα με το στυλ και το σχέδιο της εταιρείας με έδρα το Sant’Agata Bolognese, και θα χρησιμοποιηθεί για την επικοινωνία της εταιρείας. Ο επανασχεδιασμός περιλαμβάνει επίσης ένα νέο σύνολο εικονιδίων, που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τη Lamborghini Centro Stile, που για πρώτη φορά θα χρησιμοποιηθούν και θα μοιραστούν ομοιόμορφα σε όλα τα ψηφιακά σημεία επαφής.
Σε ένα ταχέως μεταβαλλόμενο πλαίσιο, η Automobili Lamborghini ατενίζει το μέλλον με ένα επανασχεδιασμένο λογότυπο που ενσωματώνει την καινοτομία και την αποφασιστικότητα. Είναι μια στρατηγική αλλαγή που συμπληρώνει τέλεια την ολιστική αλλαγή που περιγράφεται από το πρόγραμμα Direzione Cor Tauri, σηματοδοτώντας μια νέα φάση στην τοποθέτηση της εταιρείας.
Όλες οι ειδήσεις
Από 18.450 ευρώ το νέο Suzuki Swift που μόλις έφτασε Ελλάδα
Διατηρεί τον V8 twin turbo η ανανεωμένη Mercedes-Benz G-Class