EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Ο Δήμος Παπάγου – Χολαργού θέλει να διώξει από τους δρόμους της πόλης τα εκπαιδευτικά φορτηγά

o-dimos-papagou-cholargou-thelei-na-dioxei-apo-tous-dromous-tis-polis-ta-ekpaideftika-fortiga-697964

Ο Δήμος Παπάγου – Χολαργού ζητάει να δοθεί τέλος στα προβλήματα που απορρέουν από την κυκλοφορία βαρέων οχημάτων στα στενάκια του Παπάγου.

Ο Δήμαρχος, Ηλίας Αποστολόπουλος, με επιστολή του προς την Περιφέρεια Αττικής ζητάει να δοθεί τέλος στη ρύπανση, την ηχορύπανση και τις κυκλοφοριακές επιπτώσεις, που απορρέουν από την αυξημένη κυκλοφορία βαρέων οχημάτων στα στενάκια του Παπάγου.

Οι δρόμοι του Δήμου Παπάγου – Χολαργού, πολλοί εκ των οποίων χαρακτηρίζονται ως ήπιας κυκλοφορίας, είναι επιφορτισμένοι τις περισσότερες ώρες της ημέρας αλλά και μέχρι αργά το απόγευμα, με εκπαιδευτικά οχήματα, όλων των κατηγοριών, τα οποία περνούν από διεξαγωγή εξετάσεων, και μάλιστα σε ώρες εντελώς ακατάλληλες για την εν λόγω διαδικασία, και μάλιστα, σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό από οποιονδήποτε άλλον Δήμο σε όλη την Αττική.

Παράλληλα, ο Δήμος Παπάγου-Χολαργού φιλοξενεί τις περισσότερες αφετηρίες πρακτικών εξετάσεων από οποιοδήποτε άλλο Δήμο σε όλη τη χώρα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελούν οι επιτροπές στην οδό Αναπαύσεως, καθώς και οι επιτροπές σε γνωστό καφέ της περιοχής.

Είναι επιβεβλημένο να υπάρχει αμέριστη κατανόηση στην αναγκαιότητα της εκπαίδευσης και της εκπαιδευτικής διαδικασίας, αλλά και της διεξαγωγής των πρακτικών εξετάσεων. Από την άλλη πλευρά καθημερινά φτάνουν στα αυτιά του Δημάρχου, τα παράπονα και η αγανάκτηση των Δημοτών, καθώς και η ενόχλησή τους από την αυξημένη κίνηση των εκπαιδευτικών οχημάτων. Ειδικότερα, όμως υπάρχει έντονη δυσαρέσκεια των κατοίκων, για τα βαρέα οχήματα.

Πιο συγκεκριμένα, επί της οδού Αναστάσεως στην περιοχή του Παπάγου, λειτουργεί αφετηρία πρακτικών εξετάσεων για φορτηγά, λεωφορεία και νταλίκες, οι οποίες, πέραν από τις κυκλοφοριακές επιπτώσεις και τη ρύπανση, δημιουργούν όχληση κατά τις μεσημβρινές ώρες κοινής ησυχίας, εφόσον η ώρα διεξαγωγής των πρακτικών εξετάσεων ορίζεται στις 14:30 το μεσημέρι.

Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα, τα βαρέα οχήματα να συγκεντρώνονται επί της οδού, τουλάχιστον 1 ώρα νωρίτερα, να σταθμεύουν παράνομα και μέχρι τις 17:00 το απόγευμα που ολοκληρώνεται η διαδικασία και συνεπώς, να επικρατεί ηχορύπανση και οι κάτοικοι να μη μπορούν να αναπαυθούν, ή να εργαστούν. Επιπρόσθετα, στο συγκεκριμένο σημείο εκτελούνται δοκιμασίες ελέγχου των εν λόγω οχημάτων (με τον κινητήρα σε λειτουργία), της στάθμευσης, της οπισθοπορείας με στροφή, ακόμη και της διαδικασίας ζεύξης – απόζευξής σε νταλίκες, κατάσταση η οποία δημιουργεί έντονη δυσφορία στους Δημότες.

Αξίζει να σημειωθεί ότι με τη νέα νομοθεσία, τα βαρέα οχήματα πρέπει να είναι φορτωμένα, κάτι που συνεπάγεται με αυξημένο θόρυβο και αυξημένες καταπονήσεις και φθορές στο οδόστρωμα του Δήμου. Στο μεγαλύτερο τμήμα του δημοτικού οδικού δικτύου απαγορεύεται η στάθμευση και η κυκλοφορία βαρέων οχημάτων, καθώς πρόκειται για περιοχή αμιγούς κατοικίας και όχι βιομηχανική ζώνη.

Τονίζεται ότι η νομοθεσία δεν επιβάλλει την προσαρμογή των βαρέων εκπαιδευτικών οχημάτων στη νέα αντιρρυπαντική τεχνολογία, με αποτέλεσμα τα περισσότερα εξ αυτών να εκπέμπουν αυξημένα καυσαέρια που δημιουργούν επιπρόσθετο κίνδυνο για την υγεία των κατοίκων με αναπνευστικά προβλήματα.

Όλες οι ειδήσεις

Γινόμαστε πιλότοι με τη Superior Air! Δείτε εντυπωσιακές εικόνες

Δοκιμή MC20: Maserati is back! [Video]

Πωλήσεις αυτοκινήτων: Με αύξηση 16,1% «έκλεισε» το 2023

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο