Η BMW M Hybrid V8 έκανε το αγωνιστικό της ντεμπούτο στον αγώνα 24 Hours of Daytona το περασμένο Σαββατοκύριακο.
Συγκεκριμένα, ένα ζευγάρι πρωτοτύπων συμμετείχαν στον αγώνα, με το αυτοκίνητο με το νούμερο 24 - που οδηγήθηκε από τους Philipp Eng, Augusto Farfus, Marco Wittmann και Colton Hertan - να τερματίζει στην έκτη θέση. Το αυτοκίνητο έφτασε κοντά στο να εξασφαλίσει μια θέση στο βάθρο πριν ένα πρόβλημα με το υβριδικό σύστημά προκαλέσει περαιτέρω προβλήματα στο σύστημα πέδησης στο τελευταίο τέταρτο του αγώνα. Εν τω μεταξύ, το αυτοκίνητο με το νούμερο 25 πέρασε περίπου 2,5 ώρες επισκευής λόγω βλάβης στο υβριδικό κινητήρα και τελικά τερμάτισε στην ένατη θέση στην κατηγορία GTP.
«Το Σαββατοκύριακο του αγώνα ήταν αρκετά έντονο για όλους», ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της BMW, Franciscus van Meel. «Δυστυχώς η ομάδα δυσκολεύτηκε με κάποια προβλήματα κατά την διάρκεια του αγώνα, κάτι που μπορεί να συμβεί με ένα νέο αυτοκίνητο όπως αυτό. Ωστόσο, η διέλευση της γραμμής τερματισμού και με τις δυο BMW M Hybrid V8 είναι ένα κρίσιμο πρώτο βήμα στο δρόμο προς ένα επιτυχημένο μέλλον όπως το οραματιζόμαστε», κατέληξε. Η BMW M Hybrid V8 δεν θα αγωνιστεί μόνο στο IMSA WeatherTech SportsChampionship της Βόρειας Αμερικής, αλλά τον επόμενο χρόνο θα συμμετέχει επίσης στο World Endurance Championship της FIA και τον 24ωρο αγώνα του Les Mans το 2024.
Το πρωτότυπο αυτοκίνητο LMDh τροφοδοτείται από ένα twin-turbo V8 κινητήρα 4,0 λίτρων, που αποδίδει 631 ίππους και 650 Nm ροπής. Χρησιμοποιεί επίσης ένα υβριδικό σύστημα κίνησης με ηλεκτρικό κινητήρα, μετατροπέα και μπαταρία υψηλής τάσης. Η επικείμενη συμμετοχή της BMW στον 24ωρο αγώνα του LeMans, στην κατηγορία των πρωτότυπων αυτοκινήτων, θα σηματοδοτήσει την πρώτη φορά που συμμετέχει στην εν λόγω κατηγορία από το μακρινό 1999, με την V12 LMR, όπου και κέρδισε.
Όλες οι ειδήσεις