Νέο πρόεδρος και CEΟ της Mazda διορίστηκε ο Masahiro Moro, διαδεχόμενος τον Akira Marumoto που διατελούσε στις θέσεις από το 2018.
Ο Moro εισήλθε στην ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία το 1983 και πριν αναλάβει την θέση του προέδρου είχε διατελέσει με επιτυχία στην θέση του εκτελεστικού Υπεύθυνου για το Global Marketing της εταιρείας, στην θέση του Αντιπροέδρου της Mazda Europe, καθώς και πρόεδρος και CEO της Mazda North America Operations από το 2016 έως το 2021.
Ο 62χρονος Moro έχει την απόλυτη εμπιστοσύνη της Mazda, όπου επίσης έχει ορίσει τον πολύπειρο Jeffrey H. Guyton στην θέση του Οικονομικού Διευθυντή (CFO) και βοηθού του νέου προέδρου εν αναμονή της έγκρισης από τους μετόχους και το Διοικητικό Συμβούλιο τον Ιούνιο.
H αλλαγή στο τιμόνι της Mazda έρχεται σε ένα κομβικό σημείο για την ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία -η οποία ανήκει κατά 5,1% στην Toyota- αφού παρουσίασε τον περασμένο Νοέμβριο τον σχεδιασμό της για δαπάνη 11,28 δισεκατομμυρίων δολαρίων στον τομέα της ηλεκτροκίνησης.
«Η εταιρεία μας αναπτύσσεται αρκετά στις Ηνωμένες Πολιτείες αυτήν τη στιγμή», ανέφερε ο νέος πρόεδρος κατά την διάρκεια συνέντευξης τύπου (στην έδρα της εταιρείας στην Χιροσίμα) , στην οποία δεσμεύτηκε επίσης να παρουσιάσει σύντομα τον στρατηγικό σχεδιασμό της αυτοκινητοβιομηχανίας για το μέλλον.
Ο Moro προσέθεσε ότι επιθυμεί η Mazda να επεκτείνει τις δραστηριότητές της στις Η.Π.Α, αναβαθμίζοντας τα καταστήματα της, τα οποία μέχρι στιγμής είναι 360 και κάθε ένα από αυτά πραγματοποιεί 1.000 πωλήσεις αυτοκινήτων της εταιρείας ετησίως. Η Mazda έχει επιδιώξει να ενισχύσει την θέση της στην αγορά των Η.Π.Α με την βοήθεια της Toyota κατασκευάζοντας crossover της εταιρείας σε εργοστάσιο στο Huntsville της Alabama.
H Ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία η οποία σημείωσε παγκόσμιες ετήσιες πωλήσεις 1,25 εκατομμυρίων οχημάτων της έως τα τέλη του Μαρτίου του 2022, αντιμετωπίζει αυξανόμενο ανταγωνισμό στις Η.Π.Α και την Κίνα, καθώς και τις επιπτώσεις από την παγκόσμια έλλειψη chip. Η εταιρεία τον περασμένο μήνα προέβλεψε ότι μπορούσε να πωλήσει 6% λιγότερο αυτοκίνητα στις Η.Π.Α και 48% λιγότερο στην Κίνα το τρέχον οικονομικό έτος, οπισθοδρομήσεις που θα αντιστάθμιζαν τις υψηλότερες αναμενόμενες πωλήσεις οχημάτων της στην Ιαπωνία.
Όλες οι ειδήσεις