Η έβδομη γενιά της Mustang είναι γεγονός και το μοντέλο με κωδικό S650 θα είναι εξοπλισμένο με τρείς κινητήρες βενζίνης.
Οι κινητήρες θα είναι στο σύνολό τους καινούριοι ή πολύ σημαντικά αναβαθμισμένοι. Η ηλεκτροκίνηση είναι κάτι που αφορά την Ford Blue. Οι τρεις κινητήρες που εξοπλίζουν την νέα Ford Mustang 2024, έχουν βέβαια προσαρμοστεί στις απαιτήσεις των εκπομπών ρύπων Tier 3/LEV III, και έχουν αποκτήσει και πάλι την ισχύ που είχε χαθεί πρόσφατα στην προσπάθεια μείωσης των ρύπων.
MPC 2,3 λίτρων EcoBoost I-4
Η έβδομη γενιά της Mustang είναι γεγονός και το μοντέλο με κωδικό S650 θα είναι εξοπλισμένο με τρείς κινητήρες βενζίνης. Πραγματικούς κινητήρες, καθόλου ηλεκτροκίνηση! Κινητήρες που είναι στο σύνολό τους καινούριοι ή πολύ σημαντικά αναβαθμισμένοι. Η ηλεκτροκίνηση είναι κάτι που αφορά την Ford Blue. Οι τρεις κινητήρες που εξοπλίζουν την νέα Ford Mustang 2024, έχουν βέβαια προσαρμοστεί στις απαιτήσεις των εκπομπών ρύπων Tier 3/LEV III, και έχουν αποκτήσει και πάλι την ισχύ που είχε χαθεί πρόσφατα στην προσπάθεια μείωσης των ρύπων. Ο κινητήρας EcoBoost I-4 των 2,3 λίτρων είναι εντελώς νέος και αποδίδει 315 ίππους , πέντε παραπάνω από τον προηγούμενο, έχοντας μάλιστα την ίδια ροπή. Ένας από τους παράγοντες που έχει να κάνει και με τους ρύπους αλλά και με την αύξηση της απόδοσης, είναι ο νέος άμεσος ψεκασμός- με την πίεση μάλιστα να φτάνει τα 5.000 psi - αλλά και η ανακύκλωση των καυσαερίων.
O 5-λίτρων κινητήρας V-8 Coyote
H τέταρτη γενιά κινητήρων Coyote αναβαθμίστηκε για να περάσει τα όρια των εκπομπών ρύπων για την κυκλοφορία του τέταρτης γενιάς Ford F-150 το 2021. Η Ford απέρριψε το σύστημα απενεργοποίησης των κυλίνδρων του φορτηγού. Για να αυξήσει την ισχύ η ομάδα προσπάθησε να μετακινήσει περισσότερο ψυχρό αέρα και καύσιμο μέσω του κινητήρα. Άλλες αποκλίσεις από το F-150 περιλαμβάνουν ενισχυμένους κεντροφόρους για μεγαλύτερη αντοχή σε υψηλότερες στροφές. Η Ford δεν έχει ακόμη οριστικοποιήσει τις αξιολογήσεις ισχύος, ροπής ή απόδοσης, αλλά αναμένεται να είναι ελαφρώς βελτιωμένοι από τους σημερινούς 450 ίππους. Μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ωστόσο, ότι το Mustang GT 24’ θα αποδίδει έως και 486 ίππους και 418 lb/ft ροπής.
Ο 5-λίτρων Dark Horse Coyote V-8
H Ford έθεσε ως στόχο την αναλογία 100 ίππων/λίτρο για τον κινητήρα Dark horse, κάτι που σημαίνει πως το Mustang 5,0 αποτελεί την ισχυρότερη παραγωγή της εταιρείας με περίπου 500 ίππους και 567 Nm ροπής. Η ομάδα της Mustang τα κατάφερε χωρίς την χρήση υπερσυμπίεσης και χωρίς να περιστρέφει τον κινητήρα. Ο στροφαλοφόρος άξονας και οι μπιέλες είναι σφυρηλατημένες και μπορούν να αντέξουν υψηλότερες πιέσεις καύσεις , τις οποίες επιτυγχάνει ο κινητήρας.
YΒΡΙΔΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ
Μόλις τον Ιούλιο υπήρχαν φήμες και για μια υβριδική Mustang, που προέκυψαν από το διαδίκτυο. Πιο πρόσφατα αναφέρθηκε επίσης, η ιδέα ακόμη και μιας ηλεκτρικής Mustang και η φημολογία αυτή επιβεβαιώθηκε τελικά από την Ford. Η ομάδα πίσω από την εξέλιξη της Mustang ισχυρίζεται ότι δεν υπήρχε ποτέ στο πρόγραμμα η δημιουργία μιας υβριδικής Mustang S650, αν και γνωρίζουμε ότι κάποια στιγμή αυτή η πιθανότητα εξετάστηκε. Στο κοντινό μέλλον φαίνεται πάντως ,ότι θα χρειαστεί μια τέτοιου τύπου υβριδική λύση.
Όλες οι ειδήσεις