Φήμες από Ιαπωνία θέλουν το Toyota MR2 να επανέρχεται αλλά με μια σημαντική διαφορά και κάποια… ανυπέρβλητα εμπόδια
Έχουν περάσει 17 χρόνια από τότε που διεκόπη η παραγωγή του μοντέλου που υλοποιούσε την «Toyota άποψη» για ένα σοβαρά διασκεδαστικό και προσιτό αυτοκίνητο. Το MR2 άφησε τη δική του εποχή και αγαπήθηκε από πολλούς, αφήνοντας ως παρακαταθήκη μια μόνιμη προσμονή για την παρουσίαση του αντικαταστάτη / συνεχιστή του.
Aν ανήκετε λοιπόν σε αυτή την ομάδα , σας έχουμε καλά νέα, καθώς το ιαπωνικό «Best Car», αναφέρει ότι η Toyota εξελίσσει ένα μοντέλο με κινητήρα κεντρικά τοποθετημένο. Οι πληροφορίες κάνουν λόγο για απόδοση 400 ίππων, χωρίς τη συνδρομή ηλεκτροκινητήρων, παρά μόνο με θερμική παραγωγή ισχύος.
Η μεγάλη διαφορά –σύμφωνα πάντα με το δημοσίευμα- είναι ότι η μετάδοση της κίνησης δεν θα γίνεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς αλλά σε όλους, με την χρήση του συστήματος τετρακίνησης από το GR Corolla. Με βάση αυτά, αν η Toyοta συνεχίσει τα πρότυπα ονοματοδοσίας του MR2, που προέκυπτε από το Μid-engine, Rear-wheel-drive, 2-seater, τότε το νέο μοντέλο θα ονομάζεται MA2.
Επιστρέφοντας στα του κινητήρα, το «Βest Car» αναφέρει ότι αρχικά υπήρχε η πρόθεση να τοποθετηθεί ο τρικύλινδρος σε σειρά κινητήρας του GR Corolla αλλά στην Toyota άλλαξαν άποψη και τώρα εξελίσσουν το αυτοκίνητο με έναν υπερτροφοδοτούμενο σε σειρά τετρακύλινδρο, χωρητικότητας 2,0 λίτρων. Οι επιλογές στο κιβώτιο θα είναι δύο, είτε μηχανικό 6 σχέσεων, είτε 8-τάχυτο, αυτόματο.
Τώρα τα άσχημα νέα.. η τιμή αναμένεται πολύ υψηλότερη από αυτή του MR2 και μιλάμε για σύγκριση με κατ αναλογία προσαρμογή των τότε και των σημερινών δεδομένων. Βάση τιμής αλλά και απόδοσης λοιπόν, και αν τα γραφόμενα του «Best Car» αποδειχθούν αληθή, το αυτοκίνητο τοποθετείται σε άλλη κατηγορία. Μπορεί να μοιράζεται την ίδια φιλοσοφία με τον προκάτοχο του αλλά το «προσιτό» έχει αφαιρεθεί από την εξίσωση.
Το δεύτερο «κακό» νέο, είναι ότι μέχρι στιγμής, οι πληροφορίες θέλουν την διάθεση του μοντέλου να γίνεται αποκλειστικά στην αγορά της Ιαπωνίας. Αν η υψηλότερη τιμή είναι ένα εμπόδιο το οποίο μερικοί μπορούν να υπερκεράσουν, αυτό, είναι αδύνατο να το «νικήσουν», πόσο μάλλον όταν οι προδιαγραφές και οι νόρμες περί ρύπων διαφέρουν στις μεγάλες αγορές και καθορίζουν εν πολλοίς και την εξέλιξη ενός μοντέλου.
Οι εικόνες που συνοδεύουν το άρθρο αποτελούν ψηφιακές δημιουργίες του Autotypos
Όλες οι ειδήσεις
Xiaomi SU8: Ο «made in China» αντίπαλος της Purosangue
Full Hybrid Δοκιμή: Peugeot 208 Vs Toyota Yaris
O ηγέτης των Τσετσένων, Καντίροφ, «πάει πόλεμο» με Τesla Cybertuck