Λίγο πριν η υβριδική Toyota C-HR κάνει το ντεμπούτο της, ένα πρωτότυπο φωτογραφήθηκε κατά τη διάρκεια δοκιμών στην πίστα του Nürburgring.
Το πρωτότυπο Toyota C-HR που παρουσιάστηκε στα τέλη του 2022 ήταν ένα καλό δείγμα της προσέγγισης του σχεδιασμού του επερχόμενου μοντέλου. Σήμερα έχουμε περαιτέρω αποδείξεις γι’ αυτό, δεδομένου ότι το πρωτότυπο που φωτογραφήθηκε στη Γερμανία καλύπτεται μόνο από μια μεμβράνη που δεν κρύβει το σχήμα του αμαξώματος.
Η νέα σειρά αντλεί έμπνευση από την καινοτόμο τρέχουσα έκδοση και διευρύνει ακόμη περισσότερο τους ορίζοντές της, ενσωματώνοντας στο στυλ της στοιχεία που εν τω μεταξύ έχουν καθιερωθεί σε άλλα μοντέλα της Toyota.
Σε αυτές τις φωτογραφίες, το Toyota C-HR εμφανίζεται μάλλον επιθετικό, με τη επιβλητική μπροστινή μάσκα, τα σκαλιστά πλαϊνά και το αυθεντικό διπλό πίσω φτερό που ενσωματώνει επίσης τους προβολείς στο κάτω μέρος. Επιπλέον, είναι πιθανό οι μηχανικοί και οι σχεδιαστές της Toyota να έχουν βρει μια καλύτερη ισορροπία μεταξύ του στυλ, της αεροδυναμικής απόδοσης και της προσβασιμότητας στο πίσω μέρος, όπου η ευρυχωρία θα έπρεπε να είχε βελτιωθεί.
Ξεκινώντας από την αρθρωτή πλατφόρμα Tnga, η Toyota θα προσφέρει επιπλέον επιλογές κινητήρα για το νέο C-HR. Εξαιρουμένου του κλασικού θερμικού κινητήρα, οι πελάτες θα μπορούν να επιλέξουν μεταξύ του πλήρους υβριδικού και του plug-in υβριδικού, χρησιμοποιώντας το ίδιο σύστημα μετάδοσης κίνησης που είναι ήδη διαθέσιμο σε άλλα μοντέλα της μάρκας. Θα υπάρχει και αμιγώς ηλεκτρική επιλογή, αλλά θα έχει διαφορετικά χαρακτηριστικά (και μορφές), αφού θα περιλαμβάνεται στη σειρά BZ.