Η NASCAR ανακοίνωσε μια νέα συμφωνία για τα τηλεοπτικά δικαιώματα των αγώνων αυτοκινήτου και το επταετές «πακέτο» αποτιμάται στα 7,7 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με το Sports Business Journal.
Το NBC, το Fox, η Amazon και το Warner Bros. Discovery θα είναι οι συνεργάτες μέσων ενημέρωσης της NASCAR στο διάστημα 2025-2031, μαζί με το τηλεοπτικό δίκτυο CW, το οποίο είχε προαναγγείλει συμφωνία 1,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων για επτά χρόνια κάλυψης του NASCAR Xfinity Series.
Σύμφωνα με το Sports Business Journal, το νέο «πακέτο» παρουσιάζει αύξηση 40% σε σχέση με τα ισχύοντα τηλεοπτικά συμβόλαια της NASCAR.
Η NASCAR επιβεβαίωσε τις συμφωνίες την Τετάρτη στο Νάσβιλ, με την ακόλουθη ανακοίνωση:
«Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι για το τι πρόκειται να μας φέρει το 2025… που είναι ένας συνδυασμός προφανώς αναμετάδωσης, καλωδιακής και streaming», δήλωσε ο πρόεδρος της NASCAR, Στιβ Φελπς. «Θέλουμε να συναντήσουμε οπαδούς αγώνων όπου βρίσκονται ή πιθανούς οπαδούς αγώνων εκεί που βρίσκονται. Πιστεύουμε ότι αυτή η ομάδα κάνει ακριβώς αυτό για εμάς, οπότε δεν θα μπορούσαμε να είμαστε πιο χαρούμενοι που τους έχουμε μαζί».
Ο ανώτερος αντιπρόεδρος ΜΜΕ και παραγωγών της NASCAR, Μπράιαν Χερμπστ, δήλωσε: «Αυτές οι συμφωνίες όχι μόνο δείχνουν τη σημασία της NASCAR για το αθλητικό και ψυχαγωγικό οικοσύστημα, αλλά και την προθυμία ορισμένων από τις μεγαλύτερες και πιο σεβαστές εταιρείες μέσων ενημέρωσης στον κόσμο να κάνουν σημαντικές επενδύσεις στον κορυφαίο μηχανοκίνητο αθλητισμό της Αμερικής.
«Το τοπίο των μέσων ενημέρωσης εξελίσσεται γρήγορα, με τις νέες πλατφόρμες διανομής να παρέχουν περισσότερες επιλογές στον καταναλωτή από ποτέ. Αυτός είναι ο σωστός συνδυασμός συνεργατών για την προώθηση περιεχομένου γύρω από το άθλημά μας — τοποθετώντας τη NASCAR σε τροχιά ανάπτυξης σε διάφορα μέσα και δίνοντάς αδιάλειπτη πρόσβαση στις καθιερωμένες πλατφόρμες που ήδη χρησιμοποιούν οι θαυμαστές μας».