Η αυτοκινητοβιομηχανία με έδρα το Ingolstadt έχει ήδη ανακοινώσει ότι θα λανσάρει τα τελευταία της μοντέλα με κινητήρα βενζίνης έως το 2025.
Γιορτάζοντας την 40ή επέτειο της το 2023, η Audi Sport GmbH, γνωστή έως το 2016 ως Quattro GmbH, ανακοίνωσε πως εργάζεται ακόμα σε πολλά αυτοκίνητα με βενζινοκινητήρα, που προσφέρουν επιδόσεις. Η αποκάλυψη αυτή έγινε από τον επικεφαλής σχεδιασμού της Audi, Marc Lichte, σε μία συνέντευξη που δημοσιεύτηκε στον επίσημο λογαριασμό της των μέσων κοινωνικής δικτύωσης της μάρκας. Ο Lichte εξήγησε πως σχεδόν όλα τα μελλοντικά αυτοκίνητα με το σήμα RS, θα προσφέρονται σε δύο πλατφόρμες: την Premium Platform Electric (PPE) για EV και Premium Platform Combustion (PPC) για τα οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Ενώ τα TT RS και R8 δυστυχώς εξαφανίζονται, υπάρχει ακόμα ζωή στον στους βενζινοκινητήρα για έναν τελευταίο γύρο μοντέλων “παλιάς σχολής” RS. Οι κατασκοπευτικές λήψεις αποκάλυψαν ότι ένα πιο καυτό RS6 Avant είναι στα σκαριά και θα συνοδεύεται από ένα RS4 Avant επόμενης γενιάς που θα μεταβεί στο όνομα RS5 Avant. Θα πρέπει επίσης να υπάρχει ένα άλλο RS5 Sportback μαζί με ένα μεγαλύτερο RS7 Sportback.
Η Audi προσφάτως ενημέρωσε τα Q8 και SQ8, επομένως είναι μάλλον θέμα χρόνου μέχρι να ανανεωθεί και το RS Q8. Το επόμενης γενιάς Q5 θα μπορούσε τελικά να αποκτήσει για πρώτη φορά την έκδοση RS που είχε καθυστερήσει πολύ, αν και τίποτα δεν είναι επίσημο ακόμα. Όλα αυτά τα μοντέλα βασίζονται στην αρχιτεκτονική MLB που χρησιμοποιεί ο Όμιλος Volkswagen από το 2012. Επίσης, στηρίζει τα VW Touareg, Lamborghini Urus, Porsche Cayenne και Bentley Bentayga, μεταξύ άλλων μοντέλων.
Νωρίτερα φέτος, το αφεντικό της Audi Sport, Sebastian Grams, δήλώσε πως ο πεντακύλινδρος κινητήρας της, θα μπορούσε να εφοδιαστεί σε ένα αρκετά ισχυτό RS3.Η υπερτροφοδοτούμενη μονάδα των 2,5 λίτρων αποδίδει επί του παρόντος 401 ίππους στις Ηνωμένες Πολιτείες και 394 ίππους στην Ευρώπη, αλλά περισσότερη ισχύς θα μπορούσε να είναι στο δρόμο για το ανανεωμένο RS3. . Για να μην ξεχνάμε ότι τα RS Q3 και RS Q3 Sportback εξακολουθούν να μοιράζονται την πλατφόρμα MQB με τα RS3.
Όσο συναρπαστικό κι αν ακούγεται το εγγύς μέλλον, οι μέρες είναι μετρημένες για τα σπορ μοντέλα της Audi που καίνε βενζίνη. Η αυτοκινητοβιομηχανία με έδρα το Ingolstadt έχει ήδη ανακοινώσει ότι θα λανσάρει τα τελευταία της μοντέλα με κινητήρα εσωτερικής καύσης έως το 2025, με όλα τα προϊόντα που κυκλοφορούν από το 2026 να είναι ηλεκτρικά. Μέχρι το 2033, θέλει να τερματίσει την παραγωγή βενζινοκίνητων/ντίζελ οχημάτων εντελώς για να γίνουν αμιγώς ηλεκτρικά.