Eμπνευσμένο από με το GR GT3 Concept και κατά πάσα πιθανότητα η (ηλεκτρική;) διαδοχή του Lexus RC F
Πριν από δύο χρόνια, η Toyota παρουσίασε στο σαλόνι του Tokyo το GR GT3 Concept, το οποίο και θα αποτελέσει την πλατφόρμα πάνω στην οποία θα αναπτυχθούν νέα μοντέλα. Ένα εξ αυτών, είναι το GR GT3 το οποίο θα ξεκινήσει την αγωνιστική του δραστηριότητα το 2026 και ήδη έχει καταγραφεί να δοκιμάζεται στο Βέλγιο, στο Spa-Francorchamps, πριν από δύο μήνες περίπου.
Η συγκεκριμένη καταγραφή όμως, που δημοσιεύθηκε στο Χ από τον λογαριασμό @taba_tokyo, αφορά κάτι διαφορετικό. Όπως μπορείτε να δείτε και στο επισυναπτόμενο video, υπάρχουν αλλαγές σε σχέση με το GR GT3 με την κυριότερη εξ αυτών να είναι η απουσία της μεγάλης αεροτομής στο πίσω μέρος.
これ何!? pic.twitter.com/0LRAbvIXBh
— タバ 🐸 (@taba_tokyo) July 24, 2024
Με πιο προσεκτική παρατήρηση αποκαλύπτονται και άλλες διαφορές όπως η απουσία τη πλαϊνής εξάτμισης και γενικά το λιγότερο «επιθετικό» look, με μικρότερου μεγέθους μάσκα και διαχύτη. Το αυτοκίνητο καταφράφηκε στην πίστα Fuji Speedway, που ανήκει στην Toyota και φαίνεται να διαθέτει «πολιτικούς» υαλοκαθαριστήρες, που δεν συναρπαστικό στοιχείο αλλά μαρτυρούν ότι μάλλον πρόκειται για έκδοση δρόμου.
Σε ότι αφορά στον ήχο, δεδομένης της απόστασης απ΄όπου και έχει τραβηχτεί το video, δεν μπορούν να εξαχθούν συμπεράσματα, ωστόσο το γεγονός ότι δεν ακούγεται έστω και κάτι ελάχιστο από ήχο θερμικού κινητήρα, θα μπορούσε να δικαιολογήσει και σενάρια περί αμιγούς ηλεκτρικής έκδοσης.
Μάλιστα, η προοπτική αυτή είχε «περιγραφεί» και από ανθρώπους της Toyota πριν από ένα χρόνο, όταν έκαναν λόγο για ηλεκτρικό διάδοχο του Lexus RC-F.
Όλες οι ειδήσεις
Carlos Tavares: H Maserati, δεν πωλείται
Τι ετοιμάζει η Rimac για το Monterey Car Week;
Τι είναι το Ford BlueCruise; – Πώς μας εξυπηρετεί στην οδήγηση;