Μέσα από μια σειρά από videos, με τίτλο “Inside BMW Group Classic”, η BMW παρουσιάζει ένα πρωτότυπο της Σειράς 7, που δεν είδε ποτέ τα φώτα της δημοσιότητας, παρότι η κατασκευή του ολοκληρώθηκε στα μέσα της δεκαετίας του ’90.
Το τμήμα BMW Classic, μέσω το εν λόγω video, που δημοσίευσε στο YouTube, μας περιγράφει το αρκετά ενδιαφέρον πρωτότυπο, με όνομα ZBF-7er. Αυτό αποτελούσε μια μελέτη σχεδιασμού, και προέβλεπε το μέλλον της ναυαρχίδας της βαυαρέζικης εταιρίας, Σειρά 7, καθώς διαθέτει μια πολύ μεγάλη γρίλια “νεφρών” και ένα υπερπολυτελές εσωτερικό, που ήταν σίγουρα μπροστά από την εποχή του.
Με αυτόν τον τρόπο καταλαβαίνουμε ότι η BMW ήθελε πάντα να τοποθετήσει στα μοντέλα της μεγάλη γρίλια, αλλά περίμενε την κατάλληλη στιγμή. Η BMW ZBF 7er σχεδιάστηκε από τον Joji Nagashima, ο οποίος είχε βάλει την υπογραφή του στην Σειρά 3 (E36) και την Z3 Roadster. Ο Nagashima αναφέρει ότι τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου και όλοι στη BMW είχαν εγκρίνει τον σχεδιασμό του αυτοκινήτου, πριν 25 χρόνια. Παρόλο που πολλά στοιχεία από το ZBF-7er τα είδαμε σε μεταγενέστερα μοντέλα παραγωγής, το video δεν εξηγεί γιατί δεν παρουσιάστηκε ποτέ το εν λόγω πρωτότυπο στο κοινό, καθώς και τι απέγινε μετά το τέλος της ανάπτυξής του.
Παρατηρώντας το προφίλ του αυτοκινήτου, διακρίνεται η γραμμή κάτω από τα παράθυρα, που μοιάζει αρκετά με τη Σειρά 7 (E65), που παρουσιάστηκε το 2001. Στο εσωτερικό του πρωτοτύπου συναντάμε -μεταξύ άλλων- μια πρώιμη έκδοση του περιστροφικού διακόπτη iDrive, ο οποίος έκανε το ντεμπούτο του με την BMW Σειρά 5 (E65), το 2001. Το μοναδικό πρωτότυπο είναι πλήρως λειτουργικό, αλλά η BMW δεν παρείχε λεπτομέρειες σχετικά με το τι κρύβεται κάτω από το καπό. Ωστόσο, υποθέτουμε εκεί υπάρχει ο 5,4-λίτρων V12 ατμοσφαιρικός κινητήρας, από τη Σειρά 7 (E38), που απέδιδε 326 άλογα και 490 Nm ροπή.