Στα κέντρα των πόλεων που όλο και περισσότερο υπερισχύουν τα SUV, «μπαίνει στο παιχνίδι η εναλλακτική του μικροσκοποπικού Microlino.
Αυτά τα σύγχρονα μικροσκοπικά μοντέλα έχουν συγκεντρώσει μεγάλο αριθμό θαυμαστών με ήδη 30.000 προπαραγγελίες. Δεδομένης αυτής της ζήτησης και του ενθουσιασμού, το Quattroruote επέλεξε να δοκιμάσει το microlino στους δρόμους του Τορίνο.
Πρόκειται για ένα βαρύ τετράκυκλο όχημα-συγκεκριμένα 435 κιλών χωρίς τις μπαταρίες- κατηγορίας L7e που μπορεί να οδηγηθεί από κάποιον 16χρονο οδηγό και έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει έναν επιβάτη. Το Microlino είναι θα έλεγε κανείς μια κατηγορία από μόνο του αφού δεν μπορεί να συγκριθεί καθώς βρίσκεται ανάμεσα σε μηχανοκίνητα scooter και στα αυτοκίνητα πόλης που είναι αδύνατο να συγκρίνουμε με δίτροχα οχήματα ή συμπαγή αυτοκίνητα.
Εισερχόμενος κάποιος στο Microlino νιώθεις σαν να μπαίνεις σε διαστημόπλοιο και ο εκκεντρικός του χαρακτήρας είναι αισθητός και στον δρόμο. Στην διαδρομή η αλήθεια είναι ότι οι λακκούβες και οι λιθόστρωτες επιφάνειες δεν είναι ιδανικές για ένα όχημα αυτού του είδους. Το πορτμπαγκάζ 230 λίτρων είναι υπεραρκετό για να χωρέσει ένα σακίδιο, μια τσάντα γυμναστηρίου ή ψώνια. Επιπλέον, όντας ηλεκτρικό όχημα, διαθέτει πρόσβαση σε εφαρμογές Ζtl, εξασφαλίζοντας έτσι την ανεξαρτησία του.
Όσον αφορά την κατανάλωση στη βόλτα του Quattroruote στην πόλη του Τορίνο το Microlino κατανάλωσε λίγο περισσότερο από το 30% των διαθέσιμων 10,5 kWh σε περίπου 45 χλμ. Ο υπολογιστής του οχήματος δείχνει μόνο τα ποσοστά, αλλά μπορούμε να πούμε ότι η πραγματική κατανάλωση δεν απέχει πολύ από τον εγκεκριμένο μέσο όρο των 7 kWh/100km.
Αξίζει να αναφέρουμε ωστόσο ότι παρά τις διαστάσεις του, το Microlino δεν μπορεί να κάνει ουσιαστικά τίποτα ενάντια στην κίνηση. Δηλαδή αν υπάρχει κίνηση και είσαι σε Microlino μένεις επίσης στην ουρά και οι αποστάσεις στην πόλη καλύπτονται ακριβώς στον ίδιο χρόνο με τα συμβατικά οχήματα.
Επιπλέον, πρέπει να αναφέρουμε ότι η πιστοποίηση L7e που διαθέτει μπορεί να θεωρηθεί περιοριστικός παράγοντας αφού δεν επιτρέπει την πρόσβαση στον αυτοκινητόδρομο και τους περιφερειακούς δρόμους, αποκλείοντας μεγάλο μέρος των επιβατών που ζουν στην ενδοχώρα.
Η τιμή εκκίνησης του Microlino ξεκινούν από τις 21.090 ευρώ στην έκδοση Dolce και με μπαταρία 6 kWh, με επιπλέον χρέωση 1.500 ευρώ να είναι απαραίτητη για τον εξοπλισμό συσσωρευτή 15 kWh και 3.000 ευρώ για αυτόν των 14 kWh. Επιπλέον , για το επίπεδο εξοπλισμού Competizione ,το οποίο περιλαμβάνει ματ απόχρωση στο αμάξωμα προστίθενται στην τιμή του οχήματος ακόμα 1.000 ευρώ.
Οι πρώτες παραδόσεις του Microlino αναμένεται να πραγματοποιηθούν το καλοκαίρι του 2023, με την εταιρεία να ανακοινώνει την αύξηση της παραγωγής του μικροσκοπικού οχήματος στα 25 ημερησίως ήδη από τον ερχόμενο Ιούνιο.
Όλες οι ειδήσεις