Ο ανανεωμένος τρικύλινδρος κινητήρας υδρογόνου 1,6 λίτρων της Toyota Corolla προσφέρει την υπερδιπλάσια αυτονομία.
Η καινοτόμα υδρογονοκίνητη Corolla αγωνίστηκε πρόσφατα σε αγώνα αντοχής 24ων ωρών στην Ιαπωνία ως μέρος της σειράς αγώνων ENEOS Super Taikyu 2023. Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που μια Toyota Corolla ολοκληρώνει έναν αγώνα 24ων ωρών, καθώς συμμετείχε στον ίδιο αγώνα το 2021. Ο νυν πρόεδρος και πρώην διευθύνων σύμβουλος της Toyota, Akio Toyoda, σχημάτισε μια ομάδα οδηγών για τον αγώνα, ο οποίος –σύμφωνα με την Toyota- ήταν μια δοκιμή για την τεχνολογία της ιαπωνικής εταιρείας.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει η συγκεκριμένη Corolla, καθώς διαθέτει τον ίδιο τρικύλινδρο κινητήρα με το GR Yaris, αλλά αντί για βενζίνη, τροφοδοτείται από υγρό υδρογόνο αποθηκευμένο σε τέσσερις δεξαμενές καυσίμου κατασκευασμένες από ανθρακονήματα. Η διαφορά, ωστόσο, με το Corolla που αγωνίστηκε το 2021, είναι ότι εκείνο χρησιμοποιούσε καύσιμο αερίου υδρογόνου και όχι υγρού.
Ένα μέρος του υδρογόνου που χρησιμοποιήθηκε παρήχθη στην Αυστραλία και η Toyota έπρεπε να μεταφέρει έναν κινητό σταθμό τροφοδοσίας υγρού υδρογόνου στην πίστα. Η χρήση υγρού υδρογόνου έκανε τη δουλειά της ομάδας αρκετά πιο εύκολη, αφού δε χρειάζονταν πια τους συμπιεστές και τους ψύκτες που χρησιμοποιούσαν στο παρελθόν. Η Toyota λέει πως η αυτονομία του αυτοκινήτου έχει υπερδιπλασιαστεί μετά τη μετάβαση στο υγρό υδρογόνο, ενώ η Corolla χρειάζεται μόλις 1,5 λεπτό για να γεμίσει με καύσιμο.
Μια νέα πρόκληση, ωστόσο, παρουσιάστηκε αφού το υγρό υδρογόνο πρέπει να διατηρείται σε θερμοκρασία χαμηλότερη των -254 βαθμών Κελσίου, κάτι που ανάγκασε τους τεχνικούς της Toyota να σχεδιάσουν μια νέα αντλία καυσίμου που μπορεί να λειτουργήσει σωστά σε τόσο χαμηλές θερμοκρασίες.