EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Μετρό – Γραμμή 4: Πατάνε… γκάζι οι μετροπόντικες – Το χρονοδιάγραμμα του έργου

metro-grammi-4-patane-gkazi-oi-metropontikes-to-chronodiagramma-tou-ergou-705859

Αυτοψία στα εργοτάξια της Γραμμής 4 του μετρό πραγματοποίησε η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, προκειμένου να ενημερωθεί για την πρόοδο του έργου και ειδικότερα για αυτή των δύο μηχανημάτων διάνοιξης σηράγγων, τους μετροπόντικες «Αθηνά» και «Νίκη».

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, μαζί με τον υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιο για τις Υποδομές, Νικόλαο Ταχιάο, και τον γενικό γραμματέα Υποδομών, Κωνσταντίνο Μαγουλά, επισκέφθηκε τα εργοτάξια Φρέαρ ΤΒΜ Κατεχάκη και Φρέαρ ΤΒΜ Βεΐκου, όπου στο πρώτο το μηχάνημα έχει διανοίξει και κατασκευάσει 800 μέτρα σήραγγας και στο δεύτερο έχει διανύσει τα πρώτα μέτρα.

Την ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών συνόδευσαν ο διευθύνων σύμβουλος και αντιπρόεδρος του Δ.Σ. της ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε., Νικόλαος Κουρέτας, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας AVAX, Κωνσταντίνος Μιτζάλης, και ο διευθυντής της κοινοπραξίας του έργου AVAX-GHELLA-ALSTOM, Νίκος Σπυριδωνάκος.

Επιτάχυνση

Οπως επεσήμανε σε δηλώσεις του ο κ. Χρήστος Σταϊκούρας, το εμβληματικό έργο προχωρά και οι ρυθμοί προβλέπεται να επιταχυνθούν στο επόμενο χρονικό διάστημα.

Η «Αθηνά» ξεκίνησε από την Κατεχάκη προς τον «Ευαγγελισμό» και έχει ήδη σκάψει 840 μέτρα. Αναμένεται το επόμενο διάστημα να λειτουργήσει με ακόμη μεγαλύτερο ρυθμό, έτσι ώστε στα μέσα του 2025 να ολοκληρώσει τα περίπου 5 χιλιάδες μέτρα που έχει να διανοίξει.

Η «Νίκη» συναρμολογήθηκε στα μέσα Φεβρουαρίου και ξεκινά τη διάνοιξη από τη Βεΐκου, επίσης, προς τον «Ευαγγελισμό». Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, την άνοιξη του 2026 προβλέπεται να έχει ανοίξει το αντίστοιχο κομμάτι, μήκους περίπου 7,1 χιλιομέτρων. Το έργο προχωρά και προγραμματίζεται να επιταχυνθεί το επόμενο χρονικό διάστημα.

Η σημασία

Στο σημείο αυτό αναφέρεται ότι το Τμήμα Α: «Αλσος Βεΐκου – Γουδή», της Νέας Γραμμής 4 του μετρό της Αθήνας, αποτελείται από 15 σύγχρονους σταθμούς και σήραγγα διπλής τροχιάς μήκους 12,8 χιλιομέτρων.

Με τη λειτουργία του προβλέπεται να εξυπηρετήσει οικιστικές ζώνες στο πυκνοκατοικημένο κεντρικό τμήμα του αστικού ιστού, αλλά και σημαντικές υπηρεσίες, επιτρέποντας τη σύνδεση του Αλσους Βεΐκου με τα δικαστήρια σε διάστημα 5 λεπτών και με την Πανεπιστημιούπολη σε 14 λεπτά. Τα δρομολόγια θα εκτελούνται από 20 καινούργιους συρμούς τελευταίας τεχνολογίας.

Με την έναρξη λειτουργίας του Τμήματος Α’ της Νέας Γραμμής 4 του μετρό της Αθήνας, η ημερήσια κίνηση στο σύνολο του δικτύου υπολογίζεται ότι θα αυξηθεί κατά 340.000 επιβάτες, ενώ παράλληλα η χρήση αυτοκινήτου στην πρωτεύουσα εκτιμάται ότι θα μειωθεί κατά περίπου 53.000 Ι.Χ. οχήματα, με αποτέλεσμα τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα κατά 17.000 τόνους ανά έτος.

Όλες οι ειδήσεις

Καταιγίδα στη Φόρμουλα 1: Ερευνάται ο Μοχάμεντ Μπεν Σουλαγιέμ

Δοκιμή Peugeot E-2008 GT 156 PS 54 kWh: Bon Viveur

Έφτασαν στην Αθήνα τα πρώτα 140 ηλεκτρικά λεωφορεία

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο