Η Mercedes-AMG ONE έσπασε το ρεκόρ ταχύτερου γύρου για αυτοκίνητα παραγωγής στο Nürburgring, σημειώνοντας χρόνο 6:35.183.
Η Mercedes AMG ONE σημείωσε νέο ρεκόρ για οχήματα παραγωγής στο Nürburgring-Nordschleife, παρά τις όχι και τόσο ιδανικές συνθήκες. Ο οδηγός, Maro Engel, σημείωσε χρόνο γύρου 6:35.183 στην θρυλική πίστα των 20.832 χλμ., χάρη και στον τεχνολογίας F1 υβριδικό κινητήρα που αποδίδει 1.049 ίππους.
Ο καλύτερος καταγεγραμμένος χρόνος γύρου της Mercedes-AMG ONE είναι κατά 8,43 δευτερόλεπτα ταχύτερος από τον αντίστοιχο της Mercedes-AMG GT Black Series και κατά 3,65 δευτερόλεπτα ταχύτερος από της, ρυθμισμένης από τη Manthey-Racing, Porsche 911 GT2 RS – τον προηγούμενο κάτοχο του ρεκόρ για αυτοκίνητα παραγωγής.
Η Mercedes δήλωσε ότι ενώ ο καιρός ήταν ηλιόλουστος, η πίστα ήταν ακόμα υγρή και εν μέρει βρώμικη, κάνοντας τη ζωή πιο δύσκολη για τον έμπειρο οδηγό αγώνων. Υπήρχε επίσης ένα πρόβλημα με το χρόνο, αφού η ομάδα διέθετε λιγότερο από μία ώρα για να ολοκληρώσει τις προσπάθειές της. Για αυτό το λόγο κατέφτασαν στο Ring με δύο παραδείγματα του hypercar, ενώ τελικά, το ρεκόρ σημειώθηκε στις 28 Οκτωβρίου στις 17:14 ακριβώς, δηλαδή ένα λεπτό πριν κλείσει το Nürburgring-Nordschleife.
Ο οδηγός της DTM και πρεσβευτής της Mercedes-AMG, Maro Engel, δήλωσε: «Ήταν πραγματικά μια αξέχαστη εμπειρία. Δεν περίμενα ότι θα μπορούσαμε να ορίσουμε έναν τέτοιο χρόνο γύρου με αυτές τις συνθήκες πίστας. Ορισμένα κρίσιμα μέρη της πίστας δεν είχαν στεγνώσει ακόμη εντελώς, επομένως ήταν δύσκολο. Ήταν μια ιδιαίτερη πρόκληση». Ο Engel είπε επίσης ότι το AMG ONE είναι «σίγουρα περισσότερο σαν στο σπίτι του σε μια πίστα Grand Prix παρά στο Nordschleife» λόγω του μήκους της πίστας, που σήμαινε ότι έπρεπε να κάνει έξυπνη χρήση της λειτουργίας DRS και να μεγιστοποιήσει την ανάκτηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα.
Ο οδηγός επέλεξε το πρόγραμμα οδήγησης “Race Plus”, το οποίο χρησιμοποιεί τη μέγιστη ισχύ των 1.049 ίππων από τον turbo V6 κινητήρα 1,6 λίτρων και τους τέσσερις ηλεκτροκινητήρες, χαμηλώνει ακόμη περισσότερο την ανάρτηση και προσαρμόζει αναλόγως την ενεργή αεροδυναμική. Κατά τη διάρκεια του γύρου, ο οδηγός κατάφερε να φτάσει τα 338 χλμ./ώρα στην ευθεία Döttinger Höhe, που είναι κοντά στη διαφημιζόμενη τελική ταχύτητα των 350 χλμ/ώρα του hypercar.
Μένει να δούμε αν το εντυπωσιακό ρεκόρ της Mercedes-AMG ONE θα αντέξει στη δοκιμασία του χρόνου, καθώς υπάρχουν αρκετοί ικανοί διεκδικητές που θα προσπαθήσουν να το σπάσουν.