EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Μειωμένες κατά 20% οι παραδόσεις του ομίλου Stellantis το 2024

meiomenes-kata-20-oi-paradoseis-tou-omilou-stellantis-to-2024-702203

Αναταραχή επικρατεί στα γραφεία του ομίλου Stellantis μετά τη δημοσίευση της εκτίμησης των εμπορικών επιδόσεων του τρίτου τριμήνου.

Η Stellantis δημοσίευσε μια εκτίμηση των εμπορικών επιδόσεων του τρίτου τριμήνου. Από τον Ιούλιο έως τον Σεπτέμβριο, τα οχήματα που παραδόθηκαν στο δίκτυο πωλήσεων, στους διανομείς ή απευθείας σε ιδιώτες και σε στόλους οχημάτων ανήλθαν σε 1,148 εκατομμύρια μονάδες, 20% λιγότερα από ό,τι την ίδια περίοδο του 2023. Η πτώση ήταν μεγαλύτερη από την πτώση των πωλήσεων σε τελικούς πελάτες κατά την περίοδο αυτή, η οποία μειώθηκε κατά περίπου 15%.

Stellantis

Αιτίες

Ο όμιλος απέδωσε την κάμψη σε δύο κυρίως παράγοντες: στις πρωτοβουλίες μείωσης των αποθεμάτων και στον προσωρινό αντίκτυπο της εισαγωγής νέων προϊόντων. Για παράδειγμα, οι παραδόσεις στη Βόρεια Αμερική μειώθηκαν κατά περίπου 170.000 μονάδες, εκ των οποίων περισσότερες από 100.000 αφορούσαν σε «προαναγγελθείσες περικοπές παραγωγής με σκοπό τη μείωση των αποθεμάτων στο δίκτυο»: στα τέλη Σεπτεμβρίου, τα αποθέματα στις ΗΠΑ είχαν μειωθεί κατά 50.000 μονάδες, δηλαδή κατά 11,6% λιγότερο από ό,τι το προηγούμενο τρίμηνο. Επιπλέον, «η συρρίκνωση του χαρτοφυλακίου προϊόντων λόγω της μετάβασης στις νέες πολυενεργειακές προτάσεις με μια νέα γενιά προϊόντων που λανσάρονται», όπως το Dodge Charger Daytona και το Jeep Wagoneer S. Σε κάθε περίπτωση, οι πωλήσεις σε τελικούς πελάτες στις Ηνωμένες Πολιτείες στήριξαν την αύξηση του μεριδίου αγοράς, το οποίο αυξήθηκε από 7,2% τον Ιούλιο σε 7,9% τον Αύγουστο και 8% τον Σεπτέμβριο. Όσον αφορά την Ευρώπη, οι παραδόσεις μειώθηκαν κατά 100.000 μονάδες και η αιτία αποδίδεται στην «αναβολή του λανσαρίσματος των μοντέλων που βασίζονται στην πλατφόρμα Smart Car, συμπεριλαμβανομένου του Citroën C3 (το οποίο άρχισε να παραδίδεται στο δίκτυο τον Σεπτέμβριο)». Ωστόσο, ο ομιλος Stellantis κάνει λόγο για «ισχυρές» προοπτικές για το λανσάρισμα των νέων μοντέλων στην Ευρώπη με 50.000 παραγγελίες για το νέο C3 και 80.000 για το νέο Peugeot 3008. Τέλος, στην περιοχή που ορίζεται ως ο «τρίτος κινητήριος μοχλός» (Νότια Αμερική, Μέση Ανατολή, Αφρική, Κίνα, Ινδία, Ασία-Ειρηνικός), οι παραδόσεις «παρέμειναν συνολικά αμετάβλητες, καθώς η αύξηση στη Νότια Αμερική αντιστάθμισε τις μειώσεις» στις άλλες περιοχές.

Όλες οι ειδήσεις

Η Peugeot στο Παρίσι: Τεχνολογική καινοτομία με άρωμα Γαλλίας!

ΚΙΑ Τasman: Το πρώτο KIA pickup έρχεται, δείτε teaser φώτο και βίντεο

Aston Martin DB12 Goldfinger: Το απόλυτο “Bond car”

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο