Ο οδηγός της Formula 2, Amaury Cordeel, θα μπορεί να οδηγεί κανονικά το μονοθέσιο του στις πίστες, όχι όμως το Ι.Χ. του…
Ο Βέλγος επαγγελματίας οδηγός αγώνων είδε το δίπλωμα οδήγησής του να κάνει …φτερά, τουλάχιστον για λίγο, αφού συνελήφθη για παραβίαση του ορίου ταχύτητας στο Tamise, στο Βέλγιο.
Συνήθως, όσοι συλλαμβάνονται για υπερβολική ταχύτητα συνήθως έχουν πιαστεί στα πράσα από κάποια κάμερα ταχύτητας, ή από αστυνομικούς που περιπολούσαν την περιοχή. Ωστόσο, σπάνια κάποιος έχει εκθέσει ο ίδιος τον εαυτό του να παραβιάζει τον νόμο, όπως έγινε στην περίπτωση του Cordeel – ο οποίος συνελήφθη εξαιτίας ενός βίντεο που είχε δημοσιεύσει στο TikTok το 2020.
Στο εν λόγω βίντεο, ο οδηγός της F2 φέρεται ότι ταξίδευε με ταχύτητα κοντά στα 180 χλμ./ώρα, σε δρόμο με όριο ταχύτητας 50. Στον Cordeel επιβλήθηκε πρόστιμο 3.600 ευρώ και απώλεια της άδειας οδήγησης - για την οποία θα του επιτραπεί να υποβάλει εκ νέου αίτηση σε έξι μήνες.
🚨 DRIVER NEWS 🚨@jackdoohan33 and Amaury Cordeel team up at @VirtuosiRacing for the 2023 #F2 season! 🤜🤛#RoadToF1https://t.co/tHolytc4db
— Formula 2 (@Formula2) November 30, 2022
Αυτή δεν ήταν η πρώτη φορά που ο νεαρός οδηγός απασχολεί τις αρχές με τα καμώματά του στον δρόμο, αφού στο παρελθόν είχε κατηγορηθεί ότι οδηγούσε ένα Audi με περισσότερα από 300 χλμ./ώρα, σε ένα άλλο βίντεο που δημοσιεύτηκε στο διαδίκτυο. Σε εκείνη την περίπτωση, ωστόσο, αρνήθηκε ότι ήταν αυτός που ήταν πίσω από το τιμόνι.
🏁Day 3 Morning Session Results🏁
Jack Doohan: P2 - 1:35:935
Amaury Cordeel: P10 - 1:36:296📸 @DutchPhotoAg | #F2 #F2Testing pic.twitter.com/VbIIPTqwSI
— Virtuosi Racing (@VirtuosiRacing) November 25, 2022
Δεν γνωρίζουμε το τι αντίκτυπο θα έχει αυτή η τιμωρία στην αγωνιστική καριέρα του Cordeel. Αν και οι κανονισμοί της Formula 1 απαιτούν οι οδηγοί να έχουν δίπλωμα οδήγησης, αυτό δεν ισχύει για την Formula 2 – αφού εκεί αγωνίζονται πολλοί νεότεροι οδηγοί.
Πάντως, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Formula 2, Bruno Michel, είπε ότι το θέμα αξίζει να διερευνηθεί. «Αυτό είναι πιθανότατα κάτι που θα πρέπει να συζητηθεί με τη FIA, για να δούμε πώς να το διαχειριστούμε», είπε ο Michel. «Δεν μπορούμε να αγνοήσουμε το γεγονός, αυτό είναι το μόνο σίγουρο».