H Mazda έδωσε σημαντικές πληροφορίες σχετικά με τη στρατηγική ηλεκτροκίνησης και την εξέλιξη της γκάμας των προϊόντων της.
Αφού προεξοφλήθηκε η άφιξη στην αγορά ενός ηλεκτρικού σπορ αυτοκινήτου εξοπλισμένου με range extender και προερχόμενου από το Iconic SP Concept, η Mazda επιβεβαίωσε ότι έχει συνάψει συμφωνία με τους συμπατριώτες της Panasonic και AESC για την κατασκευή ενός εργοστασίου gigafactory στην Ιαπωνία και την εξασφάλιση της απαραίτητης προμήθειας μπαταριών.
Υβριδικό και ηλεκτρικό με αποκλειστική τεχνολογία
Αφού ξεκίνησε την εμπορική διάθεση του υβριδικού χάρη στην υποστήριξη της Toyota (σύντομα θα είναι διαθέσιμο στο CX-50), ο κατασκευαστής με έδρα τη Χιροσίμα έχει προγραμματίσει την ανάπτυξη μιας αποκλειστικής τεχνολογίας που θα κάνει το ντεμπούτο της μεταξύ 2025 και 2027 ξεκινώντας από τη νέα γενιά του CX-5. Μια ειδική αρθρωτή πλατφόρμα Bev και Phev θα φτάσει επίσης το 2027, η οποία θα χρησιμοποιηθεί για ένα SUV και ένα crossover που θα αναπτύξει η κοινοπραξία με την Changan, όπως το Mazda EZ-6.
Το 2027 ο κινητήρας Skyactiv-Z
Ωστόσο, οι θερμικοί κινητήρες δεν θα εγκαταλειφθούν από τη Mazda, η οποία αντίθετα ανακοίνωσε την άφιξη μιας νέας γενιάς τετρακύλινδρων και εξακύλινδρων κινητήρων με την ονομασία Skyactive-Z, που αναμένεται το 2027 με πιστοποίηση Euro 7. Παράλληλα, θα αναπτυχθεί περαιτέρω η τεχνολογία περιστροφικών κινητήρων με λειτουργία επέκτασης της αυτονομίας.
Όλες οι ειδήσεις
Όχι, δεν χρειάζονται «ζέσταμα» τα αυτοκίνητα πριν ξεκινήσουν (πλέον)
388 κάμερες μπαίνουν στους δρόμους της Αττικής
Ετοιμάζεται για απολύσεις η Audi, 4.500 θέσεις εργασίας «στον αέρα»