Στη Διεθνή Έκθεση Μοτοσυκλέτας της κινεζικής πρωτεύουσας αποφάσισε η CFMoto να παρουσιάσει έξι νέα της μοντέλα, συμπεριλαμβανομένου και ενός ολοκαίνουργιου ρετρό!
του Ηλία Λαΐτσα
Οι έξι μοτοσυκλέτες αυτές είναι οι 1250TR-G, 800MT Explore Edition, XO Papio Trail, 450 SR S, 450NK και 450CL-C, με το τελευταίο να ελκύει αρκετά μάτια πάνω του, μιας και είναι μια ολοκαίνουργια μοτοσυκλέτα με ρετρό εμφάνιση, που έρχεται να προστεθεί στη γκάμα της κινέζικης εταιρείας.
1250TR-G
Η CFMoto αναφέρει πως η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα διαθέτει ένα πλήρως εξοπλισμένο σύνολο ηλεκτρονικών καθώς και την επιλογή εγκατάστασης του CFMoto Ride app που μας παρέχει πληροφορίες σχετικά με τη μοτοσυκλέτα μας. Πολύ άνετη στο ταξίδι με αποτέλεσμα η κούραση να μην έχει μεγάλη παρουσία όταν είναι να διανύσουμε μεγάλες αποστάσεις.
800MT Explore Edition
Το νέο 800MT Explore Edition το οποίο αν και η CFMoto το είχε ανακοινώσει νωρίτερα, επέλεξε να το παρουσιάσει στο Πεκίνο. Μια μοτοσυκλέτα με δίψα για εξερεύνηση, όπως άλλωστε λέει και το όνομά της, διατίθεται με ένα καινούργιο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, το οποίο έχει αναπτυχθεί από την εταιρεία σε συνεργασία με τη Bosch. Έχουμε 6 χαρτογραφήσεις, οθόνη 8 ιντσών, ελαστικά Michelin Anakee Adventure, καθώς και σύστημα ανίχνευσης ραντάρ (RDS).
XO Papio Trail
Το νέο XO Papio Trail έρχεται εξελιγμένο, με πιο “εκτός δρόμου¨ χαρακτήρα, σε σχέση με το αδελφάκι του XO Papio. Με το τιμόνι να βρίσκεται σε πιο ψηλή κατά 43 χιλ. θέση, το εμπρός φτερό κατά 132 χιλ. και τα εξτρά προστατευτικά του πιρουνιού, η οδήγηση σε χωμάτινα σενάρια γίνεται ευκολότερη.
450 SR S
Με τη μεσαία κατηγορία σπορ μοτοσικλετών όλο να ανεβαίνει, η CFMoto αναβάθμισε το 450 SR σε 450 SR S! Με ένα ψαλίδι μονού μπράτσου να το διακοσμεί, με μια νέα επανασχεδιασμένη εξάτμιση με έναν ιδιαίτερα όμορφο ήχο, με τα αεροδυναμικά φτερά στο εμπρός μέρος να μας δείχνει την επιθετικότητά της και τον σπορ χαρακτήρα της, με διπίστονη εμπρός δαγκάνα με μεγαλύτερη δισκόπλακα (240χιλ) αλλά και τα ρυθμιζόμενα εμπρός ανεστραμμένα πιρούνια, η CFMoto μας δείχνει ξεκάθαρα πόσο σοβαρά έχει λάβει υπόψη της τη μοτοσυκλέτα αυτή.
450 NK
Η NK σειρά αποτελείται από το 250, το 300, το 400, το 650 και το 800. Το νέο 450 NK έρχεται να εισβάλει στη μέση αυτής της σειράς παίρνοντας τη θέση του 400 και να γίνει το τρίτο μοντέλο, μετά το 650NK και το 800NK, που θα “φορέσει” το στυλ δεύτερης γενιάς της εταιρείας. Έρχεται με εμπρός και πίσω ABS, traction control στον στάνταρ εξοπλισμό, εμπρός ανεστραμμένα πιρούνια 37 χιλ., εμπρός δισκόφρενο 320 χιλ. με ακτινική δαγκάνα και ημισλίκ ελαστικά.
450 CL-C
Για τους λάτρεις του πιο ρετρό στυλ, τελευταία αλλά όχι καταϊδρωμένη η ολοκαίνουργια 450 CL-C. Παρουσιάστηκε σε δύο εκδόσεις (μονοθέσια και διθέσια), οι οποίες το πρώτο που ξέρουν να κάνουν καλά, είναι να τραβούν όλα τα βλέμματα επάνω τους. Και οι δύο αυτές εκδόσεις μας θυμίσουν μοτοσικλέτες από την άλλη μεριά του Ειρηνικού, με τη μονοθέσια έκδοση να μοιάζει πιο “custom made” και τη διθέσια πιο “εργοστασιακή”.
Η ημερομηνία αφίξεων των μοτοσικλετών αυτών αναμένεται να ανακοινωθεί σύντομα από την ελληνική αντιπροσωπεία.