Μετά την 4η θέση στο Γκραν Πρι Αυστρίας, οι οπαδοί της McLaren θα έχουν άλλο ένα λόγο να περιμένουν τον εντός έδρας αγώνα στο Silverstone.
Μετά από πολλά «σκαμπανεβάσματα» στο ξεκίνημα της σεζόν, η McLaren απέδειξε πως έχει επιτέλους ένα ανανεωμένο και ανταγωνιστικό μονοθέσιο. Οι προσδοκίες για την ομάδα βρίσκονται στα ύψη αυτή τη στιγμή, αφού ακολουθεί ο εντός έδρας αγώνας στην πίστα του Silverstone. Η βρετανική ομάδα αναμένεται να γιορτάσει την επιστροφή στα πάτρια εδάφη με ένα νέο livery χρωμίου, σε κάτι που είναι ταυτόχρονα μια αναδρομή στο ένδοξο παρελθόν αλλά και μια νίκη για το τμήμα μάρκετινγκ, διαφημίζοντας τον γνωστό browser της Google, Chrome.
Το livery χρωμίου είχε προηγουμένως χρησιμοποιηθεί στα μονοθέσια της McLaren από το 2006 μέχρι το 2014, ενώ διακοσμούσε και το μονοθέσιο με το οποίο ο Λιούις Χάμιλτον κέρδισε το πρωτάθλημα οδηγών του 2008. Συμπωματικά, το 2008 ήταν επίσης η χρονιά που η Google παρουσίασε για πρώτη φορά το Chrome. Η απόχρωση χρωμίου συνδυάζεται με το πορτοκαλί χρώμα “Papaya”, το οποίο αποτελεί την υπογραφή της ομάδας στη σύγχρονη εποχή της. Παράλληλα, πολλά είναι τα μέρη του μονοθέσιου που παραμένουν άβαφα, πιθανότατα για λόγους εξοικονόμησης βάρους.
Η χρήση του χρωμίου δεν προορίζεται μόνο για τα μονοθέσια της McLaren, αλλά και για τους οδηγούς της, Lando Norris και Oscar Piastri, οι οποίο θα φορέσουν ασορτί αγωνιστικές στολές. Ο Norris αναμένεται να φορέσει, επίσης, κράνος και μπότες με μοναδικά σχέδια που θα ταιριάζουν με το νέο livery.
«Το ότι οι οπαδοί λατρεύουν το κλασσικό livery χρωμίου δεν είναι μυστικό», δήλωσε ο CEO της McLaren, Zak Brown. «Το Google Chrome ήθελε να επαναφέρει στοιχεία του εικονικού livery στο προσκήνιο για να γιορτάσει την ιστορία της ομάδας μας στο βρετανικό Γκραν Πρι και είμαστε ενθουσιασμένοι που είμαστε σε θέση να δώσουμε στους θαυμαστές μας αυτό που θέλουν».