Το ένδοξο αγωνιστικό παρελθόν συναντά την σημερινή τεχνολογία για το απόλυτο restomod της θρυλικής Lancia 037, την Martini 7.
Το συγκλονιστικό αφιέρωμα της Kimera στο αυτοκίνητο-ορόσημο της Lancia, 037, είναι εδώ και αποτελεί ένα υπέροχο «πάντρεμα» της σημερινής τεχνολογίας με την καρδιά του πρωταθλητή της ιταλικής εταιρείας. Ονομάζεται Martini 7 (προς τιμήν των 7 πρωταθλημάτων της αγωνιστικής ομάδας Martini) και θα κυκλοφορήσει σε περιορισμένο αριθμό, προσφέροντας –ίσως- την πιο old-school εμπειρία οδήγησης.
Όπως και η EVO37, η Martini 7 τροφοδοτείται από έναν κινητήρα 2,1 λίτρων που διαθέτει turbo και κομπρέσορα, τοποθετημένο στο πλαίσιο μιας Lancia Beta Monte Carlo. Αυτός αποδίδει 550 ίππους, ενώ η Kimera λέει πως το αυτοκίνητο ζυγίζει περίπου 1.100 κιλά, ανεβάζοντας την αναλογία ίππων/κιλών στο εντυπωσιακό 2 κιλά ανά ίππο. Η ισχύς μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων.
Η πίσω της όψη ξυπνά αναμνήσεις από την θρυλική 037 Group B Evo 2, με την απώλεια ενός πίσω προφυλακτήρα να αφήνει εκτεθειμένο το κιβώτιο ταχυτήτων και την εξάτμιση.
Η έκδοση Martini 7 φέρει επίσης μοναδικά γραφικά που αποτίουν φόρο τιμής στην ομάδα της Martini Racing με την επιγραφή "World Rally Champion" στο πλάι.
Η νέα δημιουργία της Kimera αποτίει φόρο τιμής στα 7 πρωταθλήματα που κατέκτησε η αγωνιστική ομάδα της Martini, το πρώτο από τα οποία ήρθε το 1983, με την Lancia 037 να είναι το τελευταίο πισωκίνητο αυτοκίνητο που έφτασε στην κατάκτηση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Οι υπόλοιπες 6 νίκες για Lancia και Martini ήρθαν με τις τετρακίνητες Lancia Delta S4 και Delta Integrale.
Η Kimera θα περιοριστεί στην παραγωγή 37 συμβολικών μονάδων, ενώ η εταιρεία ανακοίνωσε ότι τα 26 πρώτα παραδείγματα είναι ήδη καθ’ οδόν για τους ιδιοκτήτες τους.