EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Lucid: Απελπισμένες προσπάθειες να μη χαθούν πελάτες

lucid-apelpismenes-prospatheies-na-mi-chathoun-pelates-645847

Σύμφωνα με πηγές, η Lucid φέρεται να καλεί πελάτες που θέλουν να ακυρώσουν παραγγελίες έως και 14 φορές με σκοπό να τους αλλάξει τη γνώμη.

Η Lucid εργάζεται σκληρά για να αυξήσει τις παραδόσεις της πριν από το τέλος του ημερολογιακού έτους. Μέρος αυτής της προσπάθειας είναι η διασφάλιση ότι οι παραγγελίες των πελατών εκπληρώνονται, με μια ανώνυμη πηγή να αποκαλύπτει πως οι πελάτες που ακυρώνουν παραγγελίες του Lucid Air ενδέχεται να περιμένουν δύο εβδομάδες και να λάβουν περισσότερες από δώδεκα τηλεφωνικές κλήσεις πριν επιβεβαιωθεί αυτή η ακύρωση.

Οι τελευταίοι μήνες φαίνεται να ήταν άκρως επεισοδιακοί για τη Lucid, με τις κρατήσεις να παρουσιάζουν μείωση. Τώρα, το Business Insider λέει ότι απέσπασε ένα εσωτερικό email που περιγράφει τη διαδικασία «διάσωσης» της πώλησης για πελάτες που θέλουν να ακυρώσουν.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η διαδικασία διάσωσης μιας παραγγελίας ξεκινά με την ανάθεση οποιουδήποτε αιτήματος ακύρωσης σε έναν «κάτοχο υπόθεσης». Αυτό το άτομο είναι υπεύθυνο να καλέσει τον πελάτη, εντός 24 ωρών, για να προσπαθήσει να τον πείσει να μην ακυρώσει την παραγγελία. Εάν δεν μπορέσει να επικοινωνήσει με τον πελάτη, ο κάτοχος της υπόθεσης θα πρέπει να καλεί ξανά και ξανά για τις επόμενες τρεις ημέρες.

Σε περίπτωση που οι προσπάθειες του κατόχου υπόθεσης δε καρποφορήσουν, τότε η υπόθεση μετατίθεται σε manager. Αυτός ελέγχει πρώτα τις καταγεγραμμένες δραστηριότητες του κατόχου και στη συνέχεια προσπαθεί ξανά να επικοινωνήσει με τον πελάτη. Σε περίπτωση που δεν τα καταφέρει ούτε τότε, θα πρέπει να συνεχίσει να προσπαθεί για άλλες πέντε ημέρες. Αν ο στόχος δεν επιτευχθεί, η υπόθεση πάει ακόμα ψηλότερα, αυτή τη φορά σε έναν περιφερειακό διευθυντή.

Εν συνεχεία, εάν ούτε ο διευθυντής δεν καταφέρει να επικοινωνήσει με τον πελάτη - κατά τη διάρκεια τεσσάρων ημερών με τουλάχιστον μία προσπάθεια κλήσης κάθε μέρα - τότε, και μόνο τότε, μπορεί να ακυρωθεί η κράτηση… Σύνολο; Μια κλήση την ημέρα για δύο ολόκληρες εβδομάδες από τουλάχιστον τρία διαφορετικά άτομα!

Η ανώνυμη πηγή που μίλησε με το Insider είπε: «Πιστεύω ότι το επίπεδο απόγνωσης και ο τόνος αυτού του email, σε συνδυασμό με αυτό το πρωτόκολλο ακύρωσης – δεν δείχνει υψηλού επιπέδου εταιρεία».

Όλες οι ειδήσεις

 

car-prices
google-news
Tags

Περισσότερα Βίντεο