Την προηγούμενη εβδομάδα, ένας κάτοικος Λονδίνου χρησιμοποίησε την υπηρεσία της Uber για την μετακίνηση του εντός της πρωτεύουσας της Αγγλίας, αλλά για κακή του τύχη είδε η εταιρία να τον χρεώνει £332 (€390) για μια διαδρομή μόλις 1,75 μιλίων (2,8 χλμ.). Ο χρήστης της υπηρεσίας δεν μπόρεσε να πείσει την Uber ότι έχει γίνει κάποιο λάθος, παρόλο η χρέωση για την προαναφερθείσα διαδρομή προς το σπίτι του είναι παράλογη.
Γι’αυτό και ο Βρετανός έστειλε μια επιστολή στον Guardian, εξηγώντας τι είχε συμβεί. Σύμφωνα με τον ίδιο, αυτός και δύο φίλοι του, κάλεσαν ένα αυτοκίνητο της Uber για να τους μεταφέρει σε ένα σημείο, προτείνοντας στον οδηγό την διαδρομή που ήθελε να ακολουθήσει. Ο οδηγός όμως αντέδρασε και δεν ήθελε να ακολουθήσει την προτεινόμενη διαδρομή, βγάζοντας τους έξω από το αυτοκίνητό του, έχοντας ήδη διανύσει 2,8 χλμ.
Την επόμενη ημέρα, ο άνδρας είδε την Uber να τον χρεώνει με 332 λίρες, επειδή ο οδηγός δεν ενημέρωσε το σύστημα ότι οι επιβάτες αποβιβάστηκαν, και ο μετρητής του αυτοκινήτου έδειξε πως χρησιμοποίησαν το αυτοκίνητο για 16 ώρες και 27 λεπτά. Ο άνδρας επικοινώνησε άμεσα με την γραμμή εξυπηρέτησης πελατών της Uber, αλλά η τελευταία ήταν απρόθυμη να βοηθήσει. Ως έσχατη λύση, ο άνδρας έστειλε μια επιστολή στον Guardian, με την Uber θέλοντας να μετριάσει την αρνητική δημοσιότητα που πήρε το θέμα, αναγκάστηκε να επιστρέψει τα χρήματα.