Τα lap times (ελληνιστί, γυρολόγια) όλο και κατεβαίνουν. Πλέον, ειδικά για υπερκατασκευές, στην περιοχή των 6 λεπτών στην πίστα του Νίρμπουγκρινγκ. Όμως συνεχίζει να ισχύει ένα «φράγμα». Αυτό των 8 λεπτών στο γύρο (άνευ πίτας). Κι αν δεν είσαι track addict, είναι μια χαρά για χρήση δρόμου. Γνώμη.
Το Mégane RS (Mk3) Trophy όταν είχε σπάσει το φράγμα των 8 λεπτών στα επίμαχα lap times των FWD. Δικαίως οι Γάλλοι το έγραψαν τότε μέχρι και στα πατώματα.
Μετά ήρθε το Honda Civic Type R (FK8) και πήρε το στέμμα. Μετά ξαναέγινε μάχη με τους Γάλλους. Επανέκτησαν το προσθιοκίνητο ρεκόρ με το Mégane R.S. Trophy-R σταματώντας το χρονόμετρο στα 7:45.399.
Σιγά μην κάθονταν οι Ιάπωνες. Επέστρεψαν το 2023 με χρόνο 7:44.881 και το τελευταίας γενιάς FL5.
Ο τίτλος δεν έχει να κάνει μόνο με τα FWD
Το επεκτείνω. Πρακτικά, στο Ρινγκ οι χρόνοι έχουν υποστεί σύνθλιψη σα χιονοστιβάδα σε παγωμένα Ιμαλάϊα. Τόσο στα λεγόμενα junior supercars όσο και σ’ αυτά χωρίς τον επιθετικό προσδιορισμό junior.
Άσε που το τελευταίο ακούγεται υποτιμητικά. Λες τώρα που ζούμε στο σύμπαν του δικαιωματισμού να ξεσηκωθούν τα junior και να το θεωρήσουν ρατσιστικό; (Εδώ γελάτε).
Διαβάστε τη συνέχεια στο 4drivers.gr πατώντας εδώ.
Όλες οι ειδήσεις
Πως θα πλύνετε το αυτοκίνητό σας μετά την αφρικανική σκόνη;
Φόρμουλα 1: Εκτός Haas ο Νίκο Χούλκενμπεργκ – Που πηγαίνει
Αυτά είναι τα νέα ηλεκτρικά Toyota bZ3C και bZ3X για την αγορά της Κίνας