Η Koenigsegg θα προσφέρει τον υβριδικό V8 κινητήρα του Jesko ως επιλογή για το Gemera, έναντι αστρονομικού ποσού.
Σίγουρα έχετε δει αυτοκίνητα τα οποία στη στάνταρ τους έκδοση κοστίζουν πολύ λιγότερο απ’ ότι με όλες τις προαιρετικές επιλογές, αλλά η Koenigsegg πραγματικά το… τερμάτισε! Ο λόγος γίνεται για την επιλογή του υβριδικού V8 κινητήρα των 2.300 ίππων του Koenigsegg Jesko, τον οποίο η σουηδική εταιρεία προσφέρεται να τοποθετήσει στο Gemera. Το κόστος της εν λόγω επιλογής δε… ζαλίζει!
Όταν αποκάλυψε για πρώτη φορά το Gemera, η Koenigsegg έλεγε πως πρόκειται για ένα δίθυρο, τετραθέσιο μοντέλο με υβριδικό τρικύλινδρο κινητήρα που θα παρήγαγε 1.700 ίππους. Τώρα, η Koenigsegg λέει πως για το Gemera θα υπάρξει και δεύτερη επιλογή κινητήρα, αυτή του παντοδύναμου V8 που τοποθετεί στο Jesko.
Ο twin-turbo κινητήρας 5,0 λίτρων του Jesko παράγει 1.578 ίππους και 1.500 Nm ροπής λειτουργώντας με καύσιμο πρατηρίου, ενώ η Σουηδοί λένε πως «στροφάρει» γρηγορότερα από οποιονδήποτε άλλο κινητήρα παραγωγής στον κόσμο. Η Koenigsegg κατάφερε να χωρέσει τον V8 στη θέση του –αρκετά μικρότερου- τρικύλινδρου κινητήρα του Gemera, ο οποίος θα δουλεύει σε συνδυασμό με ένα υβριδικό σύστημα και ένα κιβώτιο ταχυτήτων Light Speed Transmission 9 σχέσεων. Σε αυτή του τη μορφή, ο κινητήρας παράγει συνδυαστικά περίπου 2.300 ίππους και …2.750 Nm ροπής.
Η έκδοση παραγωγής του Gemera θα διαθέτει φυσικούς πλαϊνούς καθρέπτες (και όχι τις κάμερες που είδαμε στα πρωτότυπα) για να συμβαδίζει με τους κανονισμούς των ΗΠΑ. Παράλληλα, το “Ghost Package” προσθέτει ένα πίσω φτερό και ένα επιθετικό μπροστινό splitter μεταξύ άλλων αεροδυναμικών αναβαθμίσεων. Το κόστος της επιλογής του V8 κινητήρα του Jesko για το Koenigsegg Gemera είναι… 400.000 δολάρια!
Η παραγωγή του Gemera αναμένεται να ξεκινήσει σύντομα, με τους πρώτους πελάτες να παραλαμβάνουν τα αυτοκίνητά τους μέσα στο 2025.