Η General Motors Co. (GM) και οι εταιρικές κοινοπραξίες της στην Κίνα πώλησαν 462.000 οχήματα στην κινεζική αγορά κατά το πρώτο τρίμηνο του 2023, με ετήσια μείωση 25%, όπως ανέφερε χθες σε δημοσίευμα της η εφημερίδα “The Detroit News”.
Όλες οι εμπορικές μάρκες των οχημάτων της GM κατέγραψαν μείωση των πωλήσεών τους στο πρώτο τρίμηνο με τις πωλήσεις της Buick να καταγράφουν μείωση 35%, της Chevrolet 34%, της Cadillac 32%, της Wuling 13%, αλλά και της Baojun με μείωση 87%.
Η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία απέδωσε τη μείωση των πωλήσεών της στη μείωση των φορολογικών εκπτώσεων για τις αγορές αυτοκινήτων, αλλά και στον τερματισμό της επιδότησης της αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων.
Ωστόσο, η GM προγραμματίζει να παραδώσει στην κινεζική αγορά περισσότερους από 20 τύπους νέων οχημάτων, αλλά και οχημάτων που έχουν υποστεί εκσυγχρονισμούς, μέσα στο 2023.
Το 1/3 των αυτών των οχημάτων θα είναι ηλεκτροκίνητα.
Νωρίτερα, η GM είχε αναφέρει μία ετήσια αύξηση 17,6% των πωλήσεών της στην αμερικανική αγορά κατά το πρώτο τρίμηνο του 2023.