EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Kimera EVO37: Όταν το παρελθόν συναντάει το μέλλον

kimera-evo37-otan-to-parelthon-synantaei-to-mellon-685847

Το έργο σχεδιάστηκε με βαθύ σεβασμό για το παρελθόν, με τη συμμετοχή της ομάδας που δημιούργησε εκείνη την εποχή την Lancia 037.

Το αποτέλεσμα αυτής της χρονο-πολιτιστικής συγχώνευσης είναι ένα αυθεντικό μοντέλο δρόμου “προσαρμοσμένης κατασκευής” εμπνευσμένο από την αρχαία ιταλική αθλητική δόξα, που δημιουργήθηκε με μια σύγχρονη διαδικασία σχεδιασμού και κατασκευής, με εξαιρετικές μεθοδολογίες χαρακτηριστικές της αυτοκινητοβιομηχανίας και ό,τι καλύτερο προσφέρει η σύγχρονη τεχνολογία στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας: τρισδιάστατη σάρωση, αντίστροφη μηχανική, CAD, CAE, ταχεία κατασκευή πρωτοτύπων, φρεζάρισμα CNC, πυροσυσσωμάτωση, ηλεκτρονικά και οι απόλυτες διαθέσιμες τεχνολογικές λύσεις.

Ένα αυτοκίνητο που, εμπνευσμένο από τη φιλοσοφία Restomod, οδηγεί αυτή την ιδέα στα άκρα συνδυάζοντας το στυλ, τη γεύση και τη γοητεία μιας από τις πιο θρυλικές αγωνιστικές «βασίλισσες» της δεκαετίας του ’80, με τα χαρακτηριστικά ενός σύγχρονου αυτοκινήτου από άποψη τεχνολογίας. ποιότητα και απόδοση.

Ένα αφιέρωμα που στοχεύει να αποτίσει φόρο τιμής σε εκείνα τα θρυλικά αυτοκίνητα της δεκαετίας του ’80 που ήταν πρωταγωνιστές του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι, συμπεριλαμβανομένου του τελευταίου 2τροχου Group B που κέρδισε τον παγκόσμιο τίτλο, κερδίζοντας τους τετρακίνητους αντιπάλους του. Ένα εικονίδιο που έχει θέσει πρότυπα και έχει γίνει πρότυπο λατρείας για τους λάτρεις του αυτοκινήτου.

Το έργο σχεδιάστηκε με βαθύ σεβασμό για το παρελθόν, με τη συμμετοχή της ομάδας εργασίας που εκείνη την εποχή δημιούργησε τα αυτοκίνητα που ενέπνευσαν το EVO37.

Ο Franco “Inox” Innocenti, παρέδωσε στην Kimera Automobili την αποτύπωση μεθοδικής εργαστηριακής εργασίας. Ως εκ τούτου, ο Claudio Lombardi αναθεώρησε πλήρως τον κινητήρα, ο Sergio Limone είδε και ενέκρινε τη διάταξη του πλαισίου και του νέου αυτοκινήτου, η οποία σύμφωνα με τις συμβουλές του δεν έχει παραμορφωθεί, ενώ ο Vittorio Roberti θεωρήσατε σωστά τη διαδικασία κατασκευής και τα υλικά του αυτοκινήτου. Επιπλέον, συμμετείχε και ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Miki Biasion.

Μαζί τους προστέθηκαν άλλα κορυφαία ονόματα της ιταλικής αυτοκινητιστικής σκηνής και δημιουργήθηκε μια πραγματική τεχνική ομάδα με τις καλύτερες εταιρείες στην ενδοχώρα του Τορίνο, ειδικευμένες στην παραγωγή αυτοκινήτων. Ονόματα γνωστά στους επαγγελματίες: Italtecnica, Bonetto CV, Maps, LAM Stile, Bellasi, CiElle Tronics, Sparco. Στα οποία προστίθενται εκείνα άλλων ιταλικών αριστείων: Goodwool, Pakelo, Andreani – Ohlins, Brembo και Pirelli. Εταιρείες που αντιπροσωπεύουν μια τεχνική και πολιτιστική κληρονομιά, η οποία αξίζει μεγάλης αξίας σε αυτή τη συγκεκριμένη στιγμή στην αυτοκινητοβιομηχανία

Με μια μακρά, αυστηρή και λεπτομερή σχεδιαστική και μηχανολογική δραστηριότητα, η Kimera Automobili δημιουργεί ένα εντελώς νέο αυτοκίνητο, με υλικά υψηλής ποιότητας και εξαρτήματα τελευταίας τεχνολογίας.

Το αποτέλεσμα είναι ένα τελικό προϊόν που αντιπροσωπεύει τη μέγιστη έκφραση όλων των χαρακτηριστικών που είναι εγγενή στο DNA του αυτοκινήτου, εκθετικά βελτιστοποιημένο και διακοσμημένο από τη σύγχρονη τεχνολογία: άνθρακας, Kevlar, τιτάνιο, χάλυβας και αλουμίνιο κατασκευασμένα από στερεό, βρίσκουν τη σύνθεσή τους σε έναν αυτοκίνητο 500 και ίππων!

Ο κινητήρας που τοποθέτησε η Kimera Automobili στο EVO37 έχει το ίδιο εν σειρά τετρακύλινδρο μπλοκ της εποχής, αλλά επανασχεδιάστηκε, ανασχεδιάστηκε από την αρχή και κατασκευάστηκε από την Italtecnica, υπό τη λαμπρή ηγεσία του Claudio Lombardi, ήδη πατέρας όλων των κινητήρων των θρυλικών μοντέλων της ομάδας Martini Racing.

Ως εκ τούτου, η Kimera Automobili έχει εξευγενίσει, μέσω σύγχρονων τεχνολογικών διαδικασιών, όλα τα μηχανικά εξαρτήματα που έχουν καθορίσει τις πολλές επιτυχίες της ομάδας στα παγκόσμια πρωταθλήματα ράλι, χάρη σε μια διαδικασία σάρωσης, ανασχεδιασμού, επανεξέτασης και δημιουργίας νέων σχεδίων.

Η σχεδίαση του αυτοκινήτου επινοήθηκε από τον Luca Betti και επανεξετάστηκε, βελτιστοποιήθηκε και εξελίχθηκε, ενώ παρέμεινε σθεναρά πιστή στην αρχέγονη γραμμή, από μια ομάδα στυλιστών.

Οι επιδέξιες παρεμβάσεις που έγιναν, στην πραγματικότητα, στοχεύουν να υπογραμμίσουν και να εκσυγχρονίσουν τις μυώδεις γραμμές των πλαϊνών πλευρών, το τυπικό μπροστινό μέρος με τους τέσσερις προβολείς, τους εμπνευσμένους από το ράλι τροχούς και όσο το δυνατόν περισσότερα διακριτικά χαρακτηριστικά που θυμίζουν τόσο τον χαρακτήρα του «τελευταίου βασιλιά».

Όλα «αναμειγνύονται» με σοφία και γούστο, για να δημιουργηθεί ένα πραγματικό αρμονικό, ισορροπημένο, τολμηρό και κομψό τετράτροχο «γλυπτό».

Η Kimera Automobili σχεδιάζει και παράγει τα αυτοκίνητά της με την ίδια μεθοδολογία και βιομηχανικές διαδικασίες με τις πιο γνωστές και μεγαλύτερες μάρκες αυτοκινήτων, αλλά με σχολαστικότητα και δεξιοτεχνία.

Η Kimera είναι μια μάρκα αυτοκινήτου της οποίας η αποστολή είναι να εξελίσσει θρυλικά αυτοκίνητα, με σεβασμό στο παρελθόν σε συνδυασμό με τη χρήση των σημερινών τεχνολογιών.

Οι αξίες της εταιρείας μπορούν να συνοψιστούν στο πάθος για τα αυτοκίνητα και την αριστεία της δουλειάς, με σεβασμό στην πνευματική και πολιτιστική κληρονομιά, στην αξιοποίηση των τοπικών δεξιοτήτων, στον εορτασμό της δικής της ποιότητας και πρωτοτυπίας.

Το όνομα Kimera Automobili παίρνει στο σύμβολό του τη μυθολογική σημασία της φτερωτής λέαινας, αλλά είναι επίσης μια προσωπική μεταφορά του διευθύνοντος συμβούλου και ιδρυτή Luca Betti, και σε αυτή την περίπτωση δεν παραμένει ουτοπικό όνειρο, αλλά εξελίσσεται σε πραγματικότητα.

Τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας βρίσκονται στο Cuneo, στη Villa Kimera, ένα εκπληκτικό παράδειγμα μιας πολυτελούς κατοικίας ευγενών του 17ου αιώνα, βυθισμένη στο πράσινο ενός ιταλικού κήπου σε ένα μεγάλο ιδιωτικό πάρκο. Μια υπέροχη και συναρπαστική τοποθεσία, όπου βρίσκονται τα γραφεία και το τμήμα συναρμολόγησης, χωρισμένο σε επιμέρους σταθμούς, καθώς και αρκετούς άλλους χώρους αφιερωμένους στη φιλοξενία και τη διοργάνωση εκδηλώσεων υψηλού επιπέδου. Το Kimera είναι ένα πραγματικό εργοστάσιο ονείρων, ένας συνδυασμός παράδοσης και υψηλής τεχνολογίας.

Ο νεαρός Luca Betti αφιερώθηκε από μικρός στο μεγαλύτερο πάθος του, τους κινητήρες και έγινε ένας επιτυχημένος επαγγελματίας οδηγός. Πέτυχε πολλές ικανοποιήσεις σε πάνω από 15 χρόνια δραστηριότητας, διάσπαρτες από μεγάλες νίκες σε σημαντικούς διεθνείς αγώνες και πρωταθλήματα.

Παράλληλα, ο Betti όχι μόνο αφιερώθηκε στο έργο του επαγγελματία πιλότου, αλλά ξεκίνησε κάποιες επιχειρηματικές δραστηριότητες σε διάφορους τομείς. Με τα χρόνια δημιούργησε την Kimera Motorsport, τη δική του ομάδα, με την οποία σημείωσε σημαντικά αποτελέσματα τόσο ως οδηγός όσο και ως μάνατζερ.

Το αυτοκίνητο, κατασκευασμένο σε μόλις 37 παραδείγματα, 11 από τα οποία έχουν ήδη ανατεθεί σε σημαντικούς συλλέκτες, θα κατασκευαστεί και θα παραδοθεί σε αγοραστές από χώρες σε όλο τον κόσμο στη βασική τιμή των 480.000 ευρώ και η διαχείριση του μάρκετινγκ θα γίνεται απευθείας από την Kimera Automobili και από ορισμένους αποκλειστικούς και επιλεγμένους αντιπροσώπους.

Στο παρακάτω βίντεο που δημοσιεύτηκε μόλις εχθές από το κανάλι “Throttle House” στο YouTube, μπορείτε να απολαύσετε όχι μια αλλά δύο Kimera Evo37 να «δοκιμάζονται» από δυο δημοσιογράφους αυτοκινήτου, και φυσικά να εντυπωσιάζονται.

 

 

Όλες οι ειδήσεις

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο