Παρά την ύπαρξη του V8 των 525 ίππων, οι μηχανικοί της Land Rover αποφάσισαν να αναπτύξουν άλλο ένα Defender υψηλών επιδόσεων.
Αυτή είναι η έκδοση, αποκαλύφθηκε προς το παρόν ως πρωτότυπο όμως προορίζεται να κάνει ντεμπούτο τους επόμενους μήνες. Καθορισμένο ως το πιο «σκληρό, ικανό και πολυτελές» Defender, αυτή η νέα διάταξη φέρνει στο ντεμπούτο μια θεμελιώδη καινοτομία: την ανάρτηση 6D Dynamics, η οποία χάρη στην υδραυλική σύνδεση μεταξύ των στοιχείων επιτρέπει τον έλεγχο της κύλισης και του βήματος με μεγάλη ακρίβεια και αποτελεσματικότητα. Για την ανάπτυξη του συστήματος 6D, τα πρωτότυπα δοκιμάστηκαν στις πιο ανόμοιες και συχνά άνευ προηγουμένου συνθήκες για ένα όχημα εκτός δρόμου: στο Nürburgring, στους πάγους της Σουηδίας, στην έρημο του Ντουμπάι και στους βράχους του Moab.
Το δελτίο τύπου δεν αναφέρει περεταίρω λεπτομέρειες, πέραν ότι το μοντέλο θα τροφοδοτείται από έναν ισχυρό V8 Twin Turbo ήπια υβριδικό κινητήρα, πράγμα που θα μπορούσε να σημαίνει την οριστική απόσυρση του τρέχοντος υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα 5,0 λίτρων από τη Land Rover και τη Jaguar και τη μετάβαση στο σύνολο των 4,4 λίτρων προέλευσης BMW με τους 635 ίππους και τα 750 Nm που χρησιμοποιούνται ήδη από στο Range Rover Sport SV.
Όλες οι ειδήσεις
Μην χάσετε το νέο Quattroruote, Απρίλιος 2024!
Εκτός παραγωγής δυο από τα δημοφιλέστερα μοντέλα της Porsche