Το Rimac Nevera έσπασε το παγκόσμιο ρεκόρ Γκίνες ως το ταχύτερο αυτοκίνητο στον κόσμο κινούμενο με την όπισθεν με ταχύτητα 275χλμ./ώρα.
Το προηγούμενο ρεκόρ σημειώθηκε πριν από περισσότερα από 20 χρόνια με ένα Caterham 7 Fireblade που έφτασε τα 164χλμ./ώρα.
Το Rimac Nevera τροφοδοτείται από τέσσερις ηλεκτροκινητήρες μόνιμου μαγνήτη, με ψύξη λαδιού – ένας για κάθε τροχό, το οποίο μπορεί να κινείται τόσο προς τα εμπρός όσο και προς τα πίσω με πλήρη ισχύ. Σε νούμερα το Nevera είναι πιο γρήγορο ακόμη και με την όπισθεν από ένα Ford Mustang Dark Horse κινούμενο κανονικά προς τα εμπρός, το οποίο έχει τελική ταχύτητα 259χλμ./ώρα.
Οι ηλεκτροκινητήρες παράγουν μια εντυπωσιακή ισχύ 1.914 ίππων και 2.359 Nm ροπής. Όλη αυτή η δύναμη μεταφράζεται σε πραγματικά εντυπωσιακά νούμερα απόδοσης. Το EV μπορεί να φτάσει τα 100χλμ./ώρα σε μόλις 1,74 δευτερόλεπτα. Μπορεί να ολοκληρώσει επίσης χρόνο 0-400 σε 8,25 δευτερόλεπτα ενώ συνεχίζει να επιτυγχάνει μέχρι την τελική ταχύτητα των 415χλμ./ώρα.
Ο Matija Renić, επικεφαλής μηχανικός προγράμματος του Nevera στην Bugatti Rimac , είπε ότι η ομάδα αντιλήφθηκε την πιθανότητα το EV να είναι το ταχύτερο αυτοκίνητο στον κόσμο με όπισθεν κατά την ανάπτυξή του. Η εταιρεία δεν είχε σχεδιάσει την αεροδυναμική, την ψύξη ή τη σταθερότητα του Rimac Nevera για ένα τέτοιο κατόρθωμα, αλλά οι προσομοιώσεις έδειξαν ότι το αυτοκίνητο μπορούσε να φτάσει ταχύτητες άνω των 241 χιλιομέτρων με την όπισθεν.
Ο Goran Drndak, ο οδηγός δοκιμών της Rimac, είπε για την οδηγική εμπειρία ότι «χρειάστηκε να τη συνηθίσει», καθώς πρόσεχε να μην διαταράξει την ισορροπία του αυτοκινήτου, στρίβοντας απαλά το τιμόνι για να παραμείνει στο στόχο και προσέχοντας το σημείο φρεναρίσματος του κατά τη διάρκεια της προσπάθειας.
Το ρεκόρ σημειώθηκε στα γήπεδα δοκιμών ATP στο Papenburg της Γερμανίας. Η αυτοκινητοβιομηχανία σημείωσε 23 ρεκόρ στις εγκαταστάσεις νωρίτερα αυτό το έτος, συμπεριλαμβανομένης της επίτευξης του ταχύτερου χρόνου 0-400-0 χιλιόμετρα ανά ώρα. Το Nevera χρειάστηκε για να ολοκληρώσει τη διαδικασία 29,84 δευτερόλεπτα, αλλά το Koenigsegg Regera κατέρριψε το ρεκόρ της Rimac λίγους μήνες αργότερα με χρόνο 28,82 δευτερολέπτων.
Το νέο ρεκόρ είναι το πιο πρόσφατο για το μονοθέσιο, το οποίο κατέρριψε τον χρόνο γύρου του Nurburgring για το ταχύτερο EV παραγωγής στη πίστα, ολοκληρώνοντας την διαδρομή σε 7 λεπτά, και 5.298 δευτερόλεπτα. Για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης στην κατηγορία, αξίζει να αναφέρουμε πως το Tesla Model S Track Pack χρειάστηκε 7 λεπτά και 25.231 δευτερόλεπτα για την ίδια απόσταση.