Η Ducati δε στοχεύει στην παραγωγή ηλεκτρικών μοτοσυκλετών για τους πελάτες της, τουλάχιστον όχι μέσα στα επόμενα χρόνια.
Μπορεί ήδη να κατασκευάζει ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες αγώνων, ωστόσο, η Ducati δεν σκοπεύει να προσφέρει ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες και στους πελάτες της, λόγω της τρέχουσας κατάστασης της τεχνολογίας των μπαταριών.
Μιλώντας πρόσφατα στο Bloomberg Television, ο διευθύνων σύμβουλος των επιχειρήσεων της Ducati στη Βόρεια Αμερική, Jason Chinnock, είπε ότι χρειάζεται περισσότερη δουλειά για να διασφαλιστεί ότι μια ηλεκτρική μοτοσικλέτα έχει την επιθυμητή απόδοση και αυτονομία. «Θα χρειαστούν μερικά χρόνια», είπε. «Η (τρέχουσα) τεχνολογία των μπαταριών δεν αρκεί».
Ενώ η ιταλική εταιρεία είναι μέλος του ομίλου Volkswagen, είναι σαφές πως δεν βιάζεται να στραφεί στην ηλεκτρική ενέργεια όπως άλλα μέλη. Ως αποτέλεσμα, η Ducati έχει χάσει έδαφος σε σχέση με κατασκευαστές όπως η Harley Davidson, η οποία έχει ήδη μπει στον «χορό». Πέρσι, η Kawasaki αποκάλυψε ένα πρωτότυπο της πρώτης της ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας μαζικής παραγωγής της. Αυτή θα είναι παρόμοια σε μέγεθος με την Kawasaki Z400, έχοντας παρόμοια απόδοση με μια μοτοσυκλέτα εσωτερικής καύσης 125 κυβικών.
Η Ducati γνωρίζει ήδη τα «κόλπα», αφού αυτή τη στιγμή είναι η μόνη εταιρεία που συμμετέχει με ηλεκτρικές αγωνιστικές μοτοσυκλέτες στο παγκόσμιο πρωτάθλημα FIM Enel MotoE. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει πως θα βιαστεί να μπει στον χορό της παραγωγής ενός ηλεκτρικού μοντέλου για τους καταναλωτές.
«Δεν υπάρχει μοτοσυκλέτα παραγωγής σε εξέλιξη, είναι ακόμα πολύ νωρίς», πρόσθεσε ο Chinnock. «Θα χρειαστεί η τεχνολογία της μπαταρίας πραγματικά να εξελιχθεί. Μόλις αυτό γίνει σε σημείο όπου θα είναι λογικό για εμάς να την ενσωματώσουμε. Πρέπει να είναι ξεκάθαρο ότι (η μοτοσυκλέτα) είναι Ducati».