H Toyota -επιτέλους- υπέκυψε στις απαιτήσεις των οπαδών για ένα turbo 86, οι οποίες υπάρχουν εδώ και μία δεκαετία. Μην βιαστείτε να πιάσετε το πορτοφόλι σας όμως, καθώς δεν είναι σίγουρο το αν θα διατεθεί προς πώληση.
Ένα Αυστραλιανό μέσο αναφέρει πως η Toyota Gazoo Racing Motorsport δημιούργησε μία μικρή παρτίδα από υπερτροφοδοτούμενα GR86 για να αγωνιστούν. Αυτό που μας έκανε εντύπωση, είναι πως δεν χρησιμοποίησαν την turbo έκδοση του τετρακύλινδρου boxer των 2.4 λίτρων της Subaru. Αντίθετα, επέλεξαν τον υπερτροφοδοτούμενο τρικύλινδρο G16E-GTS που χρησιμοποιούν τα GR Yaris και GR Corolla.
Η Toyota (και η Subaru) αύξησαν τον κυβισμό της δεύτερη γενιάς του 86/BRZ κατά 400 κυβικά, αυξάνοντας τη δύναμη από τους 205 στους 228 ίππους, και τη ροπή από 212 στα 250Nm, ρίχοντας τον χρόνο που χρειάζεται να επιταχύνει από τη στάση στα 100 χλμ/ώρα κάτω από τα 6 δευτερόλεπτα. Ο κινητήρας του GR Corolla όμως, αποδίδει 300 ίππους και 400ΝΜ ροπής, που είμαστε σίγουροι πως θα μεταμορφώσουν το GR86 σε ένα ταχύτατο αυτοκίνητο, επιτρέποντας στους οδηγούς να εκμεταλλευτούν το ευκίνητο σασί του.
Τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα προορίζονται για το πρωτάθλημα Super Taikyu Series στην Ιαπωνία. Η αγωνιστική έκδοση του turbo συστήματος κίνησης, έχει μειωμένο κυβισμό, στα 1.400 κυβικά, και αποδίδει περισσότερους ίππους από την έκδοση παραγωγής του GR Corolla.
Όταν ο Naoyuki Sakamoto, αρχιμηχανικός της Gazoo Racing, ερωτήθη εάν θα δούμε μία έκδοση παραγωγής για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, δεν απέκλεισε αυτή τη δυνατότητα. «Ναι, σκεφτόμαστε την πιθανότητα του να χρησιμοποιήσουμε αυτο τον κινητήρα, αλλά δεν έχουμε εδραιωμένα σχέδια μέχρι στιγμής. Προς το παρόν, έχουμε εστιάσει στην ανάπτυξη εναλλακτικών καυσίμων», δήλωσε.
Θα επιλέγατε ένα turbo 86 ή μία δίλιτρη Supra;