Το νέο μοντέλο της Radical διαθέτει μια σημαντική σειρά βελτιώσεων σε σχέση με τον προκάτοχό του, το SR3 XX.
Η βρετανική εταιρεία Radical αποκάλυψε το νέο SR3 XXR, την πιο πρόσφατη προσθήκη στην γκάμα αγωνιστικών μοντέλων SR3. Το νέο αυτοκίνητο έρχεται με έναν νέο κινητήρα, στυλιστικές αλλαγές, αλλά και τροποποιήσεις στο πλαίσιο που στοχεύουν να το κάνουν ακόμα πιο γρήγορο στην πίστα.
Συγκρίνοντας το νέο XXR με τον προκάτοχό του, ΧΧ, το καινούριο μοντέλο διαθέτει επανασχεδιασμένα γραφικά LED στους προβολείς αλλά και στα πίσω φώτα, ένα να κεντρικό πτερύγιο σε στυλ αγωνιστικών LMP, καθώς και προορατικό διαχύτη και διαχωριστή από ανθρακονήματα. Το σύστημα ασφαλείας, “halo”, έχει διατηρηθεί στο μπροστινό μέρος, όπως και το – πιστοποιημένο από την FIA – αμάξωμα.
Το εσωτερικό του νέου Radical XXR διατίθεται σε μονοθέσια ή διθέσια διαμόρφωση, με το ταμπλό από ανθρακονήματα να είναι προαιρετικό. Το τιμόνι “Formula Wheel” της AiM διαθέτει ενσωματωμένη οθόνη, διακόπτες και paddles αλλαγής ταχυτήτων. Όπως και στο XX, η καμπίνα του XXR είναι πλήρως εκτεθειμένη, οπότε τα όργανα στο ταμπλό είναι αδιάβροχα. Για όσους επιθυμούν να βιντεοσκοπήσουν τα κατορθώματα τους στην πίστα, συνιστάται η επιλογή Data Pack, που περιλαμβάνει ένα σύστημα βιντεοσκόπησης SmartyCam με GPS και αισθητήρες καταγραφής συστήματος διεύθυνσης.
Το SR3 XXR χρησιμοποιεί ένα νέο σετ ελαφρών τροχών κεντρικού κλειδώματος από χυτό αλουμίνιο, διαστάσεων 14 ιντσών μπροστά και 15 ιντσών πίσω, με λάστιχα slick ή βροχής. Το νέο μοντέλο διαθέτει επίσης νέα φρένα από την AP Racing, με δίσκους 28 εκ. και τετραπίστονες δαγκάνες και στους 4 τροχούς. Η πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση Nik-link διαθέτει ψαλίδια άνισου μήκους, ρυθμιζόμενα ωστήρια και εναλλάξιμες ράβδους κύλισης. Επιπλέον, στον προαιρετικό εξοπλισμό συμπεριλαμβάνεται ένα σετ πλήρως ρυθμιζόμενων αμορτισέρ της Intrax.
Το νέο Radical SR3 XXR διατίθεται με τους τετρακύλινδρους κινητήρες, “Generation 5”, 1,3 και 1,5 λίτρων. Χάρη σε αυτούς, το XXR προσφέρει αυξημένες τιμές ισχύος και ροπής, ενώ μπορούν να κάνουν χρήση βιοκαυσίμου. Η ισχύς φτάνει τους 232 ίππους, κάτι που δεν ακούγεται εντυπωσιακό, άλλα σημαίνει πως το νέο μοντέλο διατηρεί μια εξαιρετική αναλογία ισχύς/βάρους. Η ισχύς μεταδίδεται στον πίσω άξονα μέσω ενός σειριακού κιβωτίου 6 σχέσεων και ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης Quaife.
Όλες οι ειδήσεις