Η Radford Motors οδεύει προς το Pikes Peak International Hill Climb τον επόμενο μήνα με μια ειδική έκδοση της Type 62-2.
Το αυτοκίνητο έλαβε τo προσωνύμιο «Pikes Peak Edition» και είναι εκτενώς τροποποιημένο σε σχέση με την επερχόμενη Type 62-2 παραγωγής. Πίσω από το τιμόνι θα είναι ο Tanner Foust, ενώ η Radford Type 62-2 Pikes Peak Edition θα διαγωνιστεί στην κατηγορία exhibition.
Ενώ κάποιος θα περίμενε από μια εταιρεία μικρή όπως η Radford να συμμετέχει με ένα αυτοκίνητο δρόμου με ελάχιστες αλλαγές, στην πραγματικότητα έχει γίνει το αντίθετο. Η Radford Type 62-2 Pikes Peak Edition υποστηρίζεται από ένα νέο σύνθετο μονοκόκ από ανθρακονήματα, σε αντίθεση με το αυτοκίνητο δρόμου του οποίου το πλαίσιο είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο. Διαθέτει επίσης νέα μπροστινά και πίσω υποπλαίσια, ενώ η θέση του οδηγού έχει μεταφερθεί στη μέση της καμπίνας.
Όσον αφορά τον κινητήρα, έχει διατηρηθεί ο supercharged V6 κινητήρας 3,5 λίτρων της Lotus, τον οποίο συναντάμε και στο στάνταρ μοντέλο. Ωστόσο, αποκτά έξτρα 95 ίππους στην Radford Type 62-2 Pikes Peak Edition, φτάνοντας τους 700 ίππους συνολικά. Η ισχύς μεταδίδεται στον πίσω άξονα μέσω ενός συριακού κιβωτίου. Η Radford λέει πως αυτό είναι αρκετό για να επιτύχει την επιτάχυνση 0-60 μίλια/ώρα (96 χλμ./ώρα) σε μόλις 2,2 δευτερόλεπτα.
Η Radford ανέπτυξε 70 νέα εξαρτήματα μέσα 3D εκτύπωσης και εργάστηκε εκτενώς για να βελτιώσει την αεροδυναμική του. Μεταξύ αυτών είναι ένας νέος διαχωριστής, οι νέες πλαϊνές ποδιές και η τεράστια αεροτομή στο πίσω μέρος.
Παρά την προσθήκη των νέων εξαρτημάτων, η Type 62-2 Pikes Peak Edition ζυγίζει 200 κιλά λιγότερο από την στάνταρ έκδοση, με το συνολικό της βάρος να ανέρχεται στα 861 κιλά.