Σύμφωνα με πρόσφατη δημοσίευση, η BMW είναι έτοιμη να αντικαταστήσει την X3M με μια ηλεκτρική έκδοση, την iX3M.
Στα μέσα της δεκαετίας η Γερμανική εταιρεία αλλάζει στρατηγική στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, με την βοήθεια εικονικού εξοπλισμού - και συγκεκριμένα με την πλατφόρμα Neue Klasse - που θα λανσαριστεί το 2025. Η BMW θα χρησιμοποιήσει την συγκεκριμένη αρχιτεκτονική σε πολλά αυτοκίνητα και SUV, με ένα από τα πρώτα μοντέλα που θα είναι εξοπλισμένα με αυτή να είναι η ηλεκτρική iX3 νέας γενιάς. Η iX3 θα είναι διαθέσιμη επίσης και με έναν Χ3 εσωτερικής καύσης που θα φαίνεται το ίδιο εξωτερικά, αλλά θα είναι κατασκευασμένο με μια εξέλιξη της τρέχουσας πλατφόρμας CLAR.
Μια πρόσφατη αναφορά του blog της BMW αναφέρει ότι η Χ4 “coupe crossover” - σε αντίθεση με την X3 - ενδέχεται να μην αποκτήσει μοντέλο καύσης, αλλά θα είναι διαθέσιμη μόνο σε μορφή ηλεκτροκίνητου (EV), όπως και η Χ3Μ.
Η Χ3Μ δανείζεται τον εξακύλινδρο turbo -S58- κινητήρα της από τα σεντάν και κουπέ M3 και Μ4 Competition, στέλνοντας τους 503 ίππους και στους τέσσερις τροχούς. Το blog της Γερμανικής εταιρείας δεν αναφέρει πιθανή τιμή ισχύος της ηλεκτρονικής έκδοσης, αλλά φαίνεται να υποδηλώνει ότι θα είναι ισχυρότερη από το έκδοση εσωτερικής καύσης. Ωστόσο, οι ισχυρισμοί της ιστοσελίδας δεν στηρίζονται σε επίσημες πηγές, ενώ η BMW αρνείται να σχολιάσει εικασίες, επομένως δεν υπάρχει καμία εγγύηση.
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η BMW θα κατασκευάσει μια γρήγορη ηλεκτρική έκδοση με την επωνυμία M της επόμενης X3, παρότι είναι γνωστό ότι η Γερμανική εταιρεία δεν είναι διατεθειμένη να στραφεί ολοκληρωτικά - όπως αρκετές άλλες μάρκες - προς την ηλεκτροκίνηση. Αυτό γιατί θα ήταν μάλλον παράτολμο για την BMW να εγκαταλείψει τους αγοραστές των SUV οχημάτων εσωτερικής καύσης τόσο γρήγορα.
Όλες οι ειδήσεις