Επισήμως το σκέφτεται αλλά πληροφορίες την θέλουν να επιλέγει τον δρόμο της ανεξαρτησίας, εκτός του εταιρικού σχηματισμού
Οι διεργασίες για τον «γάμο της δεκαετίας», δηλαδή την ένωση Honda και Nissan «εις εταιρεία μιαν» έχουν ξεκινήσει εδώ και έναν μήνα περίπου, ωστόσο μάλλον θα αργήσουμε να δούμε τις τελικές υπογραφές που θα επισημοποιήσουν το γεγονός, καθώς η Honda έχει ήδη υποβάλει ενστάσεις και απαιτήσεις, οι οποίες μόνο εύκολες να επιλυθούν δεν είναι.
Υπήρχε όμως και άλλη μια εκκρεμότητα σε όλο αυτό. Αν και το φως των προβολέων είχε πέσει αποκλειστικά στις Nissan και Honda, η Mitsubishi ήταν επίσης μια εταιρεία που θα μπορούσε να είχε συμμετοχή σε όλο αυτό. Για την ακρίβεια μάλιστα, υπήρξε και ένα δεύτερο μνημόνιο κατανόησης, πέραν αυτού που υπέγραψαν οι Honda και Nissan, το οποίο και προέβλεπε την έναρξη των συζητήσεων και των διαπραγματεύσεων από την Mitsubishi, για την συμμετοχή της στον εταιρικό σχηματισμό.
Όμως και σε αυτή την περίπτωση, τα πράγματα αποδείχτηκαν αρκούντως μπερδεμένα. Η Nissan κατέχει το 24% της Mitsubishi και η Renault κατέχει το 15% της Nissan, ενώ η Honda, θέτει ως όρο για τον σχηματισμό της εταιρείας, να εξαγοράσει η Nissan το μερίδιο της Renault.
Σε κάθε περίπτωση, πληροφορίες θέλουν την Mitsubishi να μην συμμετέχει στην κοινοπραξία αυτή, διατηρώντας την ανεξαρτησία της. Aυτό δεν είναι κάτι που έχει επισήμως ανακοινωθεί, με το γραφείο τύπου της εταιρείας να δηλώνει ακόμα ότι το «σκέφτονται», ωστόσο η ιαπωνική εφημερίδα Yomiuri, αναφέρει σε ρεπορτάζ ότι η απόφαση έχει ήδη παρθεί.
Αν όντως ισχύει κάτι τέτοιο ίσως προκύψει ένα νέο πρόβλημα, με τη Honda να απαιτεί από την Nissan να πωλήσει το μερίδιο της στη Mitsubishi. Γενικά όλο αυτό το πάντρεμα δεν θα είναι εύκολο, όπως συμβαίνει άλλωστε με συγχωνεύσεις και κοινοπραξίες εταιρειών αυτού του μεγέθους.
Όλες οι ειδήσεις
Τέλος η βενζίνη σε όποιον δεν φορά κράνος και δια νόμου!
Ξεθάμπωμα φαναριών: Ποιος είναι ο σωστός τρόπος;
Μαντέψτε ποιο Citroen μπορεί να επιστρέψει ως ηλεκτρικό…